چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
برگزاری دوره های آموزشی برای زندانی ها

حوزه / دبیر شورای تبلیغ در استان همدان گفت: با همراهی‌های صورت گرفته، مکانی برای برگزاری دوره‌های کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین با همراهی نهادهای فرهنگی همدان آماده شده و امروز با حضور مسئولان استانی این کلینیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اعلام خبر افتتاح کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین در همدان، اظهار داشت: پس از برگزاری جلسات شورای تبلیغ در استان، با دستاوردهای خوبی در استان همراه بوده‌ایم که یکی از آنها اجرای طرح کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین با همکاری سازمان‌های فرهنگی در همدان بود.

وی افزود: پس از مصوب شدن تاسیس کلینیک ناصرین در شورا، در شهریور امسال جلسات آموزشی برای طلاب برادر و خواهر داوطلب در این طرح با حضور اساتید و کارشناسان در حوزه آسیب‌های اجتماعی و خانواده برگزار شد و اعضا با نحوه برخورد با بزه‌کاران و جامعه هدف آشنا شدند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان با تقدیر از همراهی‌های نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان، مطرح کرد: بحمدالله با همراهی‌های صورت گرفته، مکانی برای برگزاری دوره‌های این کلینیک با همراهی نهادهای فرهنگی همدان آماده شده و امروز با حضور مسئولان استانی این کلینیک به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، کلینیک فرهنگی آموزشی ناصرین با هدف اصلاح رفتار جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال که دچار برخی جرائم غیر اخلاقی و مفاسد اجتماعی شده‌اند تشکیل شده و در آن طلاب با بهره‌گیری از سیره و روش شهدا سعی در انجام این امر دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha