چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغ همدان

حوزه/ دبیر شورای تبلیغ همدان با بیان اینکه انسجام گروه‌های تبلیغی استان مورد تاکید همه اعضا حاضر در جلسه بود، گفت: بنا بر مصوبه امروز مقرر شد تا با حفظ استقلال صنفی، گروه‌های تبلیغی زیر نظر یک گروه نه به جهت تصدی گری بلکه تسهیل‌گری به فعالیت خود ادامه دهند.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی، دبیر شورای تبلیغ استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برگزاری جلسه امروز شورای تبلیغ استان، اظهار داشت: اولین موضوع مورد بحث در جلسه امروز لزوم ساماندهی گروه‌های تبلیغی در استان بود.

وی با بیان اینکه استان همدان از استان‌های پیشتاز در تشکیل و فعالیت گروه‌های تبلیغی است، مطرح کرد: در حال حاضر گروه‌های تبلیغی زیر نظر سه مجموعه دفتر تبلیغات قم، معاونت تبلیغ حوزه علمیه و سازمان تبلیغات فعالیت می‌کنند اما هنوز در داخل استان تشکل صنفی که بزرگان شهر به عنوان متولی در آن حضور داشته باشند، وجود ندارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان با اشاره به اینکه در استان ۲۵ گروه تبلیغی مشغول فعالیت هستند، گفت: متاسفانه به دلیل آنکه این گروه‌ها کمتر باهم در ارتباط بوده‌اند، شاهد برخی موازی کاری‌ها هستیم و از ظرفیت خوب این گروه‌ها آن طور که باید بهره نبرده‌ایم، بنابراین در جلسه امروز به دنبال آن بودیم تا با ایجاد ساز و کاری زمینه این انسجام فراهم شود.

وی افزود: تبلیغ اگر جریان ساز و موثر نباشد، نتیجه مطلوب را به دست نخواهیم آورد، و لذا رمز جریان ساز بودن، وحدت گفتمانی و بررسی نیازهای مردم و خلاهای جامعه است که باید در قالب خوب و رسایی توسط مبلغان ارائه شود.

حجت الاسلام ارتقایی با بیان اینکه انسجام گروه‌های تبلیغی استان مورد تاکید همه اعضا حاضر در جلسه بود، خاطر نشان کرد: بنا بر مصوبه امروز مقرر شد تا با حفظ استقلال صنفی، گروه‌های تبلیغی زیر نظر یک گروه نه به جهت تصدی گری بلکه تسهیل‌گری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی، پیگیری آخرین وضعیت کلینیک ناصرین و تاکید بر احیا و زنده نگاه داشتن مراسم ایام فاطمیه را از مباحث دیگر این جلسه بر شمرد و عنوان کرد: در خصوص مراسم ایام فاطمیه منتظر اعلام نظر ستاد ملی کرونا و تصمیم آن هستیم.

دبیر شورای تبلیغ استان همدان در پایان با اشاره به اینکه در مدت نزدیک به یک سال و نیم از تشکیل جلسات شورای تبلیغ استان با ترکیب جدید، دستاوردهای خوبی را به دست آورده‌ایم، اظهار داشت: آسیب شناسی از روند انجام کارها در شورا توسط اعضا انجام شود و تاکید شد تا علیرغم توفیقات خوب شورای تبلیغ، نسبت به توزیع کار در بین همه اعضا اهتمام بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha