جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراضی طلاب مدرسه علمیه بیجار در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: سلبریتی ها برای هر چیزی، صدها مطلب منتشر می کنند، ولی درباره توهین غربی ها نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) سکوت کرده اند؟!!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر امروز در تجمع اعتراضی طلاب، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار که در محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو برگزار شد، اظهار داشت: خدای متعال وجود مقدس رسول اکرم(ص) را رحمتی برای عالم، بشریت و انسان ها فرستاد، رسولی که هم بشیر است و هم نذیر.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: وجود رسول اکرم(ص) با همه تنگ نظری هایی که دنیای غرب وحشی، نسبت به قرآن کریم و وجود رسول اکرم(ص) انجام می دهند، در واقع اسلام هراسی و دین ستیزی خودشان را عریان تر از همیشه نشان می دهند.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه با بیان این که اسلام دین رحمت می باشد و پیامبر اسلام (ص) نماد رحمت و عطوفت برای آحاد بشر است، گفت: اینکه وجود مقدس رسول گرامی اسلام و حضرت امیرالمومنین (ع) درباره انسان ها بیان می دارند که چطور با انسان باید رفتار کرد، رفتار انسانیت و بشریت چگونه باید باشد، این نشان از عزت و سربلندی و مهر و محبت رسول اکرم (ص)بر همه افراد می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: ما طلاب، اساتید و فضلای مدرسه علمیه امام صادق (ع) اقدام موهن نشریه فرانسوی در نشر اکاذیب، کاریکاتور و همچنین مطالب سخیف و توهین آمیز به پیامبر (ص) را محکوم می کنیم و بلند می گوییم لبیک یا رسول الله (ص).

این استاد حوزه در ادامه سخنان خود اظهار کرد: اینها باید بدانند که نشر کاریکاتورهای اهانت آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) توهین به ارزشهای والای انسانی و عقاید ۱.۸ میلیارد مسلمان در عالم است و نیز باید بدانند که هرگز نمی تواند از گسترش دین اسلام جلوگیری کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار افزود: قطعا کار زشت آنها پاسخ قاطع را دریافت خواهند کرد و تمام مسلمانان سراسر عالم نسبت به این اقدام زشت نشریه فرانسوی معترضد هستند.

وی تصریح کرد: اعلام می کنند که سران کشورهای غربی که دم از آزادی بیان می زنند باید متوجه باشند که این اقدام زشت آنها هرگز بی پاسخ نخواهد ماند.

حجت الاسلام حکیمی فر بیان کرد: دنیای غرب بیش از ۴۰ سال است که نسبت به عقاید و آرمان های امام راحل کینه و دشمنی خود را آغاز کرده است و بعد از ۴۰ سال هنوز هر از چندگاهی با این توهین ها در صدد جلوگیری از نشر عقاید پاک اسلام هستند ولی این شدنی نیست و بی شک پشیمان خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: ضمن محکوم کردن مجدد اهانت نشریه شارلی ابدو در قضیه نشر کاریکاتور و اکاذیب به دین مقدس اسلام و وجود پیامبر اسلام، اقدام موهن و زشت تر این عمل سران غربی را محکوم می کنیم که بحث آزادی بیان را مطرح می کنند.

امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: مسلمانان عالم بدانید اینکه دنیای غرب این توهین ها را تلقی آزادی می داند، آنها می خواهند جرم و جنایت ها و دست های آلوده به خونشان در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، لبنان و... را کتمان کنند و افکار عمومی جهان را منصرف کنند به سمت دیگر.

حجت الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری در پیام شان فرمودند سران غربی به بهانه آزادی بیان جنایاتشان را در عراق سوریه، عراق، یمن، فلسطین، لبنان می پوشانند ولی بدانند که مسلمانان جهان آگاهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: امیدواریم جنایت جنایتکاران و تمامی کسانی که در این جنایت بزرگ دست دارند به جزایشان برسند و از وزیر خارجه مطالبه می کنیم واکنشی در این باره نشان داده و اقدامی انجام دهند.

حجت الاسلام حکیمی فر در پایان اظهار کرد: سلبریتی ها برای هر چیزی، صدها مطلب منتشر می کنند، ولی درباره توهین غربی ها نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) سکوت کرده اند؟!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اسماعیلی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 0
    سلام ومهر. به حضرت رب العالمین قسم اگر بزرگان دین اجازه بدهند این جانب حاضرم که ریشه ای گستاخان وحرام لقمه هارا که دین خدا ورسول خدا توهین میکنند یکی یکی شان را جوری به سزای اعمالشان برسانم که دوباره کسی دوباره جرأت نکند به هیچ دین واینی وپیامبری درتمام جهان توهین کنند. ودرس عبرتی باشد برای تمام ملحدینی به ادیان الهی توهین میکنند.
  • اسماعیلی IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    2 0
    سلام ومهر. به حضرت رب العالمین قسم اگر بزرگان دین اجازه بدهند این جانب حاضرم که ریشه ای گستاخان وحرام لقمه هارا که دین خدا ورسول خدا توهین میکنند یکی یکی شان را جوری به سزای اعمالشان برسانم که دوباره کسی دوباره جرأت نکند به هیچ دین واینی وپیامبری درتمام جهان توهین کنند. ودرس عبرتی باشد برای تمام ملحدینی به ادیان الهی توهین میکنند.
  • ایران IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    0 3
    کاش گردن دزدها را میزدی
  • میر IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    7 0
    با سلام فقط خواستم نظری در مورد این هنرپیشه نظر بدهم و بگویم که ایا انتظار داریداین سلبریتی هابیایند ناراحت شوند که مثلا دین و ارزش ما را مورد هدف قرار دادند اینها به نظر بنده و به نظر یک ایرانی واقعی خودشان خیلی بدتر به ارزشهای ما ایرانیان مسلمان ضربه میزنند ... شاید اون فرد فرانسوی ابلهه هیچ نمیداند و نظر ناجور و ابلهانه خود را بیان میکند اما این سلبریتی های ضد انسان با پول این ملت به جایگاه ای رسیده اند ولی بر خلاف ارزشهای یک ایرانی واقعی باایمان حرف میزنند .... هدف و جایگاه این قومی که ریشه ها و ارزشهای خود را گم کرده اند در بین ما ملت رنج کشیده نیست
  • هادی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    1 0
    افکار عمومی جهان را منصرف کنند به سمت دیگر.