پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب انقلابی و اقشار مختلف مردم در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص)در پی فراخوان مدرسه الزهرا(س)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) همدان با اشاره به درماندگی دشمنان در برابر منطق به حق دین اسلام، گفت: اهانت به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) به بهانه آزادی بیان، خیانت و جنایتی آشکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، خانم افشین زاد مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)، در تجمع خواهران طلبه، اساتید و بانوان انقلابی همدان، ضمن برشمردن فضایل و مناقب رسول اکرم(ص) اظهار داشت: توهین  بی‌شرمانه و اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) نشان از دین‌ستیزی، اسلام‌زدایی و درماندگی سیاسی و گرفتاری دشمنان در بن‌بست راهبردی در مقابله با ایران اسلامی است.

وی افزود: بی‌تردید این گونه اقدامات مذبوحانه که در راستای پروژه اسلام‌ ستیزی و ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌الملل طراحی و اجرا می‌شود، گواه آشکاری بر ترس و واهمه بیش از پیش دشمنان از موج گسترده بیداری اسلامی در منطقه و جهان است.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) با اشاره به درماندگی دشمنان در برابر منطق به حق دین اسلام، مطرح کرد: اهانت به مقدسات و پیامبر اکرم (ص) به بهانه آزادی بیان، خیانت و جنایتی آشکار است.

وی با بیان اینکه بر خلاف انتظار دشمنان این اقدامات زمینه ساز وحدت در بین مسلمانان خواهد شد، گفت: بدون شک با هوشیاری امت اسلام و مسلمانان، نتیجه‌ای جز شکست را برای این گونه اقدامات دشمنان اسلام نمی توان پیش بینی کرد.

افشین زاد با انتقاد از سکوت برخی از ملت های مسلمان، عنوان کرد: سکوت و بی‌تفاوتی مسلمانان در برابر اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) موجب جسارت و گستاخی بیشتر دشمنان و در صدر آنها کشورهای اروپایی و آمریکا خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ملت مسلمان ایران به ویژه اساتید و نخبگان حوزه علمیه می خواهیم که ‌در مقابل این اهانت ساکت ننشسته و ‌انزجار خود را از غرب و سران کشورهای استکباری اعلام نمایند.

در پایان این مراسم نیز خانم جان جان معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان، بیانیه مدیریت استان را در محکوم کردن این اقدام موهن قرائت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha