جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسابقه حماسه سازان عاشورا

حوزه/ مسئول واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به برگزاری مسابقه حماسه سازان عاشورا با هدف معرفت افزایی نسبت به شخصیت‌های تأثیرگذار در عاشورا از شرکت بیش از ده هزار نفر در این مسابقه تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مسابقه حماسه سازان عاشورا به منظور معرفی شخصیت‌های تأثیرگذار واقعه عاشورا به قشر کودک، نوجوان و خانواده‌ها، اظهار کرد: این مسابقه در سه بخش کودک، نوجوان و عمومی برگزار می‌شود و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به آدرس اینترنتی WWW.KERAMAT.AMFM.IR  مراجعه کنند.

وی افزود: برای بخش کودک این مسابقه یک نرم افزار اندرویدی با عنوان «از زبان رقیه(س)» شامل ده داستان انیمیشنی از زبان حضرت رقیه سلام الله علیها راجع به شخصیت‌های حماسه عاشورا تهیه شده و در همان نرم افزار آزمون به صورت تعاملی انجام می‌شود و تا کنون این نرم افزار در کافه بازار بیش از ۵ هزار نصب فعال داشته است.

مسئول واحد کودک و نوجوان اداره خانواده حرم مطهر فاطمی ادامه داد: در بخش نوجوان کتابچه ای الکترونیک با عنوان «حماسه سازان عاشورا» شامل چهارده عکس نوشت از حماسه سازان عاشورا طراحی و در فضای مجازی منتشر شده است و تا کنون بیش از دو هزار نفر در این بخش از مسابقه هم شرکت کرده اند.

وی گفت: در بخش عمومی هم کتابی با عنوان «ماه دلدادگی» در نظر گرفته شده و در فضای مجازی منتشر شده است و تا کنون بیش از ۳ هزار نفر در این بخش از مسابقه نیز شرکت کرده اند.

جعفری افزود: این مسابقه تا هفتم مهرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت و در روز اربعین حسینی قرعه کشی انجام خواهد شد و به برگزیدگان ۷۲ نگین انگشتری حرم امام حسین علیه السلام، ۷۲ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۷۲ بسته فرهنگی آموزشی اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha