جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری در پیامی درگذشت آیت الله صانعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حضرت آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در پی درگذشت آیت الله یوسف صانعی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مبارک آیت‌الله آقای حاج شیخ حسن صانعی «دامت برکاته»

با سلام و تحیّت و ابراز تأثر؛ رحلت عالم جلیل و اخوی معظّم، حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ یوسف صانعی«رضوان‌الله ‌تعالی علیه» را به بیت مکرّم و فرزندان محترم و شاگردان گرامی و مقلّدان و ارادتمندان ایشان و خصوصاً به آن‌جناب صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند تعالی برای آن فقیه بزرگوار که از یاران وفادار و شاگردان دیرین امام راحل عظیم‌الشّأن«قدّس‌سرّه‌الشّریف» بودند، رضوان و غفران الهی و حشر با حضرات معصومین«علیهم‌السّلام» و برای خاندان مصاب و بالأخص جنابعالی سلامت و سعادت و صبر و اجر و توفیق مسألت می‌کنم.

والسّلام علیه و علیکم و رحمة الله و برکاته.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله نيازمند IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    5 0
    ديديم پس از تو گفتند تكو بود ره و رسم فلان را
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      0 1
      نقل محسنات را به حساب محسن العمر ندانیم . رسم عدم مذمت از مرده نه به جهت نورانیت علی الدوام حیات وی است . تحسین وضعیت کسی نسبت به زمان امام راحل رضوان الله تعالی علیه ، به معنای استوار ماندنش بر خطش وی نیست .
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
      0 1
      قل محسنات را به حساب محسن العمر ندانیم . رسم عدم مذمت از مرده نه به جهت نورانیت علی الدوام حیات وی است . تحسین وضعیت کسی نسبت به زمان امام راحل رضوان الله تعالی علیه ، به معنای استوار ماندنش بر خطش وی نیست .