چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فاطمیه (س)

حوزه/ اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین  در دفاع از ساحت مقدس  حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه قزوین در دفاع از ساحت مقدس حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی صلی الله علیه وآله بیانیه ای صادر کردند.  

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم  

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَماءُ بینهم... م.  الفتح / 29. 

با سلام و صلوات بر رسول خاتم و خاندان پاک و مطهر ایشان

دشمنان اسلام بار دیگر وقاحت و حماقت خود را نشان دادند و در ایامی که با برگزاری مجالس سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام عشق و محبت آحاد جامعه اسلامی نسبت به این خاندان بیشتر شده است با توهین به مقدسات، خشم و نفرت دوستداران ایشان را نسبت به خود برانگیخته و ضعف و زبونی خود را آشکارتر کردند.  

لذا طلاب، بسیجیان، اساتید و کادر مدرسه علمیه فاطمیه قزوین این اقدام نابخردانه ی اخیر هفته نامه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت  -حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم-  را سرکوب کرده و از همه مسئولین و دست اندر کاران دولت جمهوری اسلامی ایران تقاضا دارند  پاسخی سخت به این  عوامل فرانسوی _ صهیونیستی داده و دین خود را نسبت به پیام آوران مکتب اسلام ادا نموده و باعث خشنودی قلب آخرین سلاله از عترت نبی مکرم صلوات الله علیهم اجمعین شوند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha