پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بیانیه حوزه علمیه خواهران در محکومیت توهین به قرآن کریم

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با بیان این که عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان موجب توهین آن‌ها به مقدسات اسلامی می‌شود، گفت: توهین به مقدسات اسلامی دیکته سیاستمداران غربی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی، وحیده محمدلو امروز در مراسمی که با عنوان «پیامبر مهربانی‌ها» به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا(س) خوی برگزار شد، با بیان این‌که عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان موجب توهین آن‌ها به مقدسات اسلامی می‌شود، اظهار داشت: به بهانه‌ی آزادی بیان، جناب مکرون و سیاستمداران فرانسه توهین به قرآن و پیامبر اسلام را محکوم نکردند و همان‌طور که رهبر انقلاب هم به آن اشاره کردند، این کار کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است.

وی ادامه داد: سیاست‌های عمیقاً ضدّ اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری عامل این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد و این حرکت در این برهه‌ زمانی می‌تواند، به انگیزه‌ منصرف کردن ذهن ملّت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص توهین به مقدسات اسلامی، گفت: توهین به مقدسات اسلامی دیکته سیاستمداران غربی است.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانات و پیام خود هلم علت این‌گونه جسارت‌ها و حامیان آن‌ها را مشخص کردند و هم به مسلمانان توصیه‌هایی فرمودند که با دقت و بصیرت کامل می‌توان نقشه‌های دشمن را نقشه برآب کرد و نتیجه این توهین‌ها، گسترش اسلام و بالا رفتن جایگاه نفوذ پیامبر اسلام در دل‌ها و جان‌های همه جهانیان خواهد بود.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha