پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه: گفت: اسلام گرایی جوانان غربی باعث ایجاد یک وضعیت مستاصل در بین سیاستمداران غربی و اروپایی شده است و همین امر باعث شده که دشمن به دنبال ترفندی به منظور جلوگیری از این وضعیت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی امروز در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه اظهار داشت: دشمنی معاندین اسلام و انقلاب امروز بسیار پیچیده شده است، به گونه ای که برای شناسایی این توطئه ها نیازمند بصیرت دینی و سیاسی هستیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه  ادامه داد: یکی از این توطئه های ننگین و شرم آور، توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) است.

وی با اشاره به اینکه تلاش دشمنان علیه اسلام نوعی واکنش به موج اسلام گرایی در جهان غرب است، بیان داشت: اسلام گرایی جوانان غربی باعث ایجاد یک وضعیت مستاصل در بین سیاستمداران غربی و اروپایی شده است و همین امر باعث شده که دشمن به دنبال ترفندی به منظور جلوگیری از این وضعیت باشد.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه توطئه دشمنان علیه اسلام و رسول اکرم (ص) هرگز نمی تواند کارساز باشد، عنوان کرد: پشت سر فلسفه اومانسیم و مادیگرایانه غربی هیچ اندوخته ای وجود ندارد، ولی این وضعیت در مورد اسلام کاملا فرق می کند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: نباید جهان اسلام در مقابل این توهین و حرکت های موهن، وضعیت منفعل به خود بگیرد، زیرا اگر این چنین باشد، باید شاهد گستاخی های بیشتر علیه داشته ها و شعائر دینی مسلمانان در جهان باشیم.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: مسئله ای که در اینجا برای همه ما تاسف بار است،  سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر این توهین هاست، این کشورها دین و معنویت را فدای مصلحت و منفعت دنیوی خود کرده اند.

وی در پایان گفت: اگر وضعیت منفعل از سوی جهان اسلام در برابر توهین های غربی علیه اسلام ادامه داشته باشد، جریان جهانی صهیونیسم بهتر و راحت تر می تواند توطئه تفرقه در جهان اسلام را پیاده و عملی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha