پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرود هواپیمای اسرائیلی در امارات

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی را باید خیانت به مبانی اسلام و آرمان های آزادی‌خواهانه ملت فلسطین عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جمال حسینی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه کامیاران با اشاره به افزایش موج اسلام هراسی و دین ستیزی در جهان غرب، گفت: طبق منطق و اصول هر عملی معلولی دارد و بالعکس.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران گفت: در دهه های اخیر شاهد موج اسلام گرایی بسیار بالایی در بین جوانان کشورهای توسعه یافته و غربی بودیم و همین امر خود باعث ایجاد یک شکاف بزرگ بین متفکران غربی شد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ایجاد موج اسلام هراسی واکنشی به اسلام گرایی جوانان غربی است، بیان کرد: ادامه روند اسلام گرایی برای کشورهای غربی به نوعی خلع سلاح آنان در همه ابعاد می باشد، بنابراین غربی ها و سیاستمداران شان دست به هر کاری می زنند که این رویه را متوقف و حتی بالعکس کنند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از موج اسلام گرایی، ایجاد یک جو روانی و رسانه ای علیه اسلام تحت عنوان «اسلام هراسی» نمود به گونه ای که برای عملی کردن این برنامه خود طرح های شیطانی بزرگ در قلب جهان اسلام انجام می دهد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران تصریح کرد: تشکیل گروهک های تروریستی در جهان اسلام به همانند داعش، طالبان، القاعده و... که ساخته و پرداخته خود کشورهای غربی است، تنها برای ایجاد یک جنگ روانی علیه اسلام راستین و معرفی چهره ای دروغین و خشن از اسلام است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از موضع گیری سیاسی کشورهای اسلامی و عربی در برابر تحرک غربی ها به ویژه رژیم صهیونیستی، گفت: متأسفانه برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی با سیاست های نابخردانه خود نه تنها زمینه ساز تحکیم وحدت در جهان اسلام نمی شوند، بلکه خود بانی و حتی آمر ایجاد شکاف دینی بین امت اسلام شده اند که آخرین نمونه آن را می توان دراز کردن دست دوستی اماراتی ها به سمت دشمن شماره اول جهان اسلام، یعنی اسرائیل غاصب عنوان کرد.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود گفت: عادی سازی روابط کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی را باید خیانت به مبانی اسلام و آرمان های آزادیخواهانه ملت فلسطین عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha