سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر| اقامه نماز تاسوعای حسینی در جوار سومین حرم اهل بیت(ع)

حوزه/ امام جمعه سقز گفت: محبت و دوستی اهل بیت(ع) از مشترکات مسلمین است، از این رو امروز با توجه به توطئه های دشمنان علیه اسلام باید این محبت بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا سید حسین حسینی امروز در همایش اهل بیت(ع) از دیدگاه پیروان امام شافعی  که در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: وحدت و برادری یکی از اصول مهم اسلامی است که باید مورد توجه برادران دینی قرار بگیرد.

امام جمعه سقز با اشاره به اینکه بصیرت‌ و دشمن‌شناسی در عصر کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: قرآن بر شناخت دشمن و نیز اهمیت وحدت تاکیدات بسیاری خطاب به مسلمین دارد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود افزود: خدا در قرآن می‌فرماید که وحدت اصل بسیار مهمی است که موجب تقویت پایه‌های دین و قدرت ‌بخشی به امت اسلامی می گردد.

ماموستا حسینی با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس رسول اکرم(ص)، بیان کرد: هتک حرمت و حرکات موهون علیه اسلام از ابتدای ظهور این دین آسمانی وجود داشته و دارد ،این در حالی است که هرگز مسلمانان به خود اجازه نداده اند که به اعتقادات دیگر ادیان توهین کنند.

امام جمعه سقز گفت: محبت و دوستی اهل بیت(ع) از مشترکات مسلمین است؛ از این رو امروز با توجه به توطئه های دشمنان علیه اسلام باید این محبت بیش از پیش گسترش یابد.

ماموستا حسینی با اشاره به اینکه اهل بیت پیامبر(ص) و سایر پیامبران رمز وحدت اسلامی و عنصر وحدت بخش مسلمانان است، عنوان کرد: برای ایجاد وحدت بیشتری و در امان بودن از فتنه و توطئه گری باید همچنان ارادتمند اهل بیت(ع) باشیم و امام شافعی در این باره تاکیدات بسیاری دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha