پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وطن خواه

 حوزه / استاد حوزه علمیه گفت: رسالت طلبه همان رسالت انبیای الهی است و اگر طلبه ای در این مسیر نتواند خود را به آموزه های الهی و قرآنی متصل کند، نمی تواند موفق باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام وطن خواه، عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آوج گفت: خانواده های طلاب باید افتخار کنند که امروز فرزندشان شاگرد امام زمان (عج) شده است.

استاد حوزه افزود: طلاب بدانند رسالت طلبه همان رسالت انبیا الهی است و اگر طلبه ای در این مسیر نتواند خود را به آموزه های الهی و قرآنی متصل کند نمی تواند در حوزه علمیه موفق باشد.

حجت الاسلام وطن خواه  با بیان اینکه طلبه باید دارای روحیه مجاهدانه باشد و برای رسیدن به تعالی ازهیچ کوشی دریغ نکند، اظهار کرد: بزرگترین وظیفه طلاب درس خواندن و فراگیری به موقع دروس حوزوی است؛ گوش کردن به حرف اساتید از عوامل موفقیت طلاب حوزه های علمیه است.

وی ادامه داد: طلبه ای موفق است که بتواند در همه ابعاد مسیر مکتب انبیا الهی و اهل بیت(ع) را به خوبی برای مردم تبیین کند.

استاد حوزه تصریح کرد: طلاب  راهنمایانی هستند که آحاد مردم به آن‌ها اعتماد دارند، پس باید از لحاظ علمی و معنوی با دیگران متفاوت باشید. 

وی اظهار کرد: ما باید سبک زندگی خود را از سیره اهل بیت(ع) و انبیای الهی بگیریم و آن را در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی اجرا کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha