جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه مریوان

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: اهانت به خاتم الانبیاء(ص) در اصل توهین به تمام پیامبران الهی است، لذا آزادیخواهان و عدالتخواهان باید در مقابل این اهانت های شرم آور سکوت نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در نشستی با از طلاب شهرستان مریوان، بیان کرد: طلبگی جایگاه بسیار رفیعی است که رسیدن به این جایگاه نصیب هر کسی نمی گردد، لذا باید قدردان آن باشیم و به عنوان یک مبلغ دینی در نشر و توسعه دین اسلام همواره کوشا بوده و انتظار پاداش این کار را تنها از خداوند متعال داشته باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت رسول اکرم (ص)، بیان داشت: دشنمان که از خود چیزی ندارند و در مقابل اسلام و داشته های معنوی آن عاجز هستند با این کارهای موهن به دنبال عقده گشایی می باشند.

ماموستا شیرزادی گفت: اهانت به خاتم الانبیاء(ص) در اصل توهین به تمام پیامبران الهی است، لذا آزادیخواهان و عدالتخواهان باید در مقابل این اهانت های شرم آور سکوت نکنند.

امام جمعه مریوان در ادامه از سکوت برخی دولت های اسلامی در ماجرای توهین به پیامبر اکرم (ص) انتقاد کرد و گفت: غربی ها به بهانه آزادی بیان به رسول اکرم (ص) که عزیزترین شخص در نزد خداوند متعال می باشند، انواع و اقسام توهین و هتاکی ها را انجام می دهند، ولی در مقابل می بینیم که سران کشورهای اسلامی به خاطر منافع زودگذر دنیایی خویش این امر را نادیده می گیرند.

وی خاطرنشان ساخت: از دولتمردان جمهوری اسلامی درخواست می کنیم که اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت حضرت محمد (ص) را در مجامع بین المللی پیگیری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha