جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع عظیم اعتراضی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن(ص)، طلاب و روحانیون و جمع کثیری از مسئولین و مردم صحنه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) صحنه، تصریح کرد: اهانت به پیامبر رحمت(ص) نشانۀ ضعف و اسیتصال غرب از اسلام راستین و صدور انقلاب اسلامی به دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام بهمنی در تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون صحنه که با حضور جمع کثیری از مسئولین و مردم در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت اسلام در غرب، به رغم هراس و وحشتی که با دسیسۀ شیطان بزرگ و حمایت دلارهای نفتی، توسط صهیونیسم بین الملل راه افتاده، راه به جایی نخواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه ادامه داد: کافران هم که توان دید پیشرفت اسلام را نداشتند و دنیایشان به خطر افتاده بود، هر از چند گاهی با تحریک قوم یهود، پیامبر اعظم(ص) را مورد جسارت و اذیت و آزار قرار می دادند.

وی تصریح کرد: تاریخ تکرار می شود و همانطور که در جریان جنگ احزاب، فرماندهی پیامبر اکرم(ص) نجات بخش اسلام از هر گزند بود، امروز هم مکتب حیات‌بخش رسول الله(ص)، دنیای ظلمانی را روشن می کند.

حجت الاسلام بهمنی بیان کرد: امروز هم تدابیر حکیمانۀ رهبری فرزانه، نسخه نجات بخش اسلام، جبهه مقاومت و مکتب انسان ساز تشیع از تمام هجمه های زمانه است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) صحنه اظهار داشت: حمایت رئیس جمهور خبیث فرانسه از این اقدام رذیلانه، نمونه ای از رکود غرب وحشی در عصر جاهلیت است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه خاطرنشان کرد: سیاست یک بام و دو هوای دولت فرانسه در آزادی اهانت روزنامۀ «شارلی ابدو» به مقدسات مسلمان و برخورد قضایی با انکارکنندگان «هولوکاست» ، ماهیت دروغین حامیان آزادی بیان را آشکار کرد.

در پایان این تجمع عظیم اعتراض آمیز در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن(ص)، شرکت کنندگان با سینه زنی و ذکر مصیبت سیدالشهداء(ع)، بار دیگر با پیام عاشورا عهد و پیمان بستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha