شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایثار

حوزه / معاون فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه، هیچ خدشه ای به دفاع مقدس وارد نیست، تصریح کرد: برای تداوم این فرهنگ، هر سال بایستی با خلاقیت و شیوه های نوین عظمت صحنه های از خودگذشتگی و شجاعت را با زبان روز و قابل درک برای نسلی که آن روزها را تجربه نکرده است، تبیین کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان عباسعلی قپانی پور، پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مناسبت های شهرستان کاشان بیان کرد: رشادت ها و جان نثاری های آن نسل طلایی در جبهه های جنگ تحمیلی، سینه به سینه منتقل و تا همیشه ماندگار خواهد ماند.

وی افزود: انتقال بدون هرگونه تحریف فرهنگ دفاع مقدس به گونه ای که برای نسل امروز قابل درک و باور پذیر باشد، وظیفه امروز ماست و غفلت از آن گناهی نابخشودنی است.

معاون فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه، هیچ خدشه ای به دفاع مقدس وارد نیست، تصریح کرد: برای تداوم این فرهنگ، هر سال بایستی با خلاقیت و شیوه های نوین عظمت صحنه های از خودگذشتگی و شجاعت را با زبان روز و قابل درک برای نسلی که آن روزها را تجربه نکرده است، تبیین کرد.

قپانی پور تصریح کرد: قطعا کسانی که از نزدیک شاهد این واقعه بوده اند خیلی عمیق تر می توانند حال و هوا و احساسات آن زمان را بیان کنند.

وی با توجه به محدودیت های ناشی از بیماری کرونا در برگزاری برنامه ها، تاکید کرد:فضا و محیط شهرها و روستاهای شهرستان باید پر رنگ تر از سال های قبل به نمادها و آثار دفاع مقدس مزین شود، به گونه ای که ذهن شهروندان  به ویژه نونهالان و نوجوانان را درگیر سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کاشان، اقدام همه جانبه دستگاه های اجرایی و عمومی شهرستان را در این زمینه خواستار شد، اظهار داشت: ورودی و محیط داخلی ادارات به بهترین شکل آذین بندی شود و از کارمندان خانواده های شهدا و ایثارگران به نحو شایسته تجلیل شود.

 قپانی پور در پایان از حضور مسئولانه عموم شهروندان در اجتماع محکومیت اهانت به قرآن و پیامبر اکرم(ص) تقدیر کرد.

  دیدار مسئولان با خانواده شهدا، گلستان گردی در گلزار شهدا، دیوارنگاری، تجلیل از بانوان پشتیبان دفاع مقدس، نماهنگ ویژه شهدا، شب شعر و نمایش، رونمایی و نقد چندین عنوان کتاب دفاع مقدس، فضا سازی و آذین بندی و استفاده از ظرفیت رادیو کاشان از جمله مصوبات این شورا بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha