چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پیامبر

حوزه / در بیانیه مجمع تشکل های مهدوی خراسان رضوی تاکید شد: در حقیقت اقدام نشریه فرانسوی، بیانگر ضعف ایدئولوژی غرب در برابر موج توفنده تمدن نوین اسلامی است که در حال گسترش و نفوذ به قله­ های رفیع سراسر جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مجمع تشکل های مهدوی  استان خراسان رضوی «عهدهمدلی» در محکومیت اقدام سخیف یک نشریه فرانسوی، آورده است:  عشق و علاقه به وجود نازنین پیامبر گرامی اسلام همواره در تاریخ بشر جاری و ساری بوده است و هرگز دشمنان و مخالفان این وجود الهی نتوانستند مانع محبت مردم به ایشان شوند.

 پیامبر گرامی اسلام (ص) مانند اقیانوس وجود گرانقدرش در همه دلها چنان می­جوشد که هیچ ساحل بی­کرانی نمی ­تواند به آن پایان بخشد. این بزرگی و عظمت سبب شده است که خفاشان کوردل و شب پرستان کافر، هر از چند گاهی تلاش ­‌کنند تا خدشه­‌ای بر این چهره تابناک وارد کنند تا به زعم خود، او را از دلهای مردم جدا کنند. این در حالی است که خداوند همیشه خواسته که نور وجود این خورشید درخشان، همواره تابنده تر و فروزان­ تر شود و هر چه که شیطان صفتان در این راه دسیسه و خدعه کنند، امر خداوند باعث خواهد شد که هر روز بر عظمت این دریای پرخروش افزوده شود و به لطف خداوند این نور به نسل‌های آینده منتقل شود.

 این بیانیه با اشاره به تلاش دشمنان اسلام به بهانه آزادی بیان، دموکراسی، اهانت به اسلام و قرآن کریم آورده است: در حقیقت این اقدام سخیف و پست، بیانگر ضعف ایدئولوژی غرب در برابر موج توفنده تمدن نوین اسلامی است که از ام القرای سرزمین­های اسلامی آغاز شده و در حال گسترش و نفوذ به قله­های رفیع سراسر جهان می باشد.

 این اقدام جاهلانه، نابخردانه و یقیناً مغرضانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به پیشگاه مقدس پیامبر گرامی اسلام، تداوم دشمنی دیرینه مشرکان، کافران و منافقان درون امت اسلامی است، کاری که از طرف آزادگان سایر ادیان و مسلمانان جهان، به شدت محکوم گردیده است.

ما مدیران و اعضای مجمع تشکل­ های مهدوی استان خراسان رضوی «عهد همدلی» به عنوان عضوی از پیکره عظیم جهان اسلام، این توطئه استعماری و صهیونیستی را با تمام وجود، محکوم می­ نماییم و اطمینان داریم که این تلاش­های مذبوحانه، یکی از فتنه ­های آخر الزمان بوده تا استقامت و ثبات قدم همگان را در دفاع از دین و پاسداری از آیین بیازماید و تلاش و همدلی همه منتظران منجی عدالت­ گستر جهان، راه را برای طلوع آن خورشید جهانی موعود که با ظهورش اسلام و اسلامیان عزت یافته و کفر و نفاق خوار و ذلیل خواهند شد، هموار نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha