جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهانت به نبی مکرم اسلام اقدامی نابخشودنی است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید به سکوت خود در برابر این گونه جسارت های آشکار پایان دهند و علیه اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بپا خیزند.

حجت الاسلام صدرالله اسماعیل زاده، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، این اقدام نشریه فرانسوی را نشان دهنده عظمت اسلام در اروپا و آمریکا دانست.

وی با بیان این که توطئه ها و دشمنی ها با اسلام ناب، پیامبر گرامی اسلام واهل بیت(ع) نمی تواند ذره ای از عظمت دین بکاهد، افزود: علیرغم همه توطئه ها و دشمنی های آشکار و پنهان دشمنان با دین خدا، اما اسلام ناب تا قلب اروپا و آمریکا نفوذ کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن از گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان بسیار هراسان است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل تلاش می کند با اهانت و جسارت به مقدسات دینی ازگسترش روز افزون آن در جهان جلوگیری کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دنیا تشنه معارف دینی است، تصریح کرد: تلاش غرب برای اسلام هراسی در جهان راه به جایی نخواهد برد و شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که رئیس جمهور فرانسه در حالی اهانت و جسارت به ساحت نبی مکرم اسلام را آزادی بیان می داند که در همین کشور سخن گفتن از هلوکاست جرم شناخته می شوند، بیان داشت: آزادی بیان تنها ابزاری برای فشار به سایر ملت های جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آزادی بیان در غرب هیچ معنا و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به عنوان آزادی بیان در غرب مطرح می شود، ابزاری برای اهداف شوم و شیطانی آنها در سایر کشورهای جهان است.

معاون حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اقدام اخیر نشریه فرانسوی قلوب مسلمانان و بسیاری از آزادی خواهان جهان را جریحه دار کرد،  ادامه داد: سکوت در برابر چنین جسارت های آشکار موجب گستاخ تر شدن اهانت کنندگان به مقدسات دینی خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که متأسفانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه در برابر این اهانت آشکار سکوت کرده اند، گفت: سکوت کشورهای عربی وابسته به غرب به معنای تأیید این اقدام ضد دینی غربی ها است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز وقت آن رسیده امت اسلام در برابر اهانت های غرب علیه اسلام و نبی مکرم اسلام به پا خیزند، بیان داشت: اهانت فرانسوی ها به ساحت نبی مکرم اسلام از یادها پاک نخواهد شد و به طور حتم عوامل این جسارت آشکار باید در انتظار پاسخ قاطع امت اسلامی باشند.

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که اهانت به نبی مکرم اسلام اقدامی نابخشودنی است، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید به سکوت خود در برابر این گونه جسارت های آشکار پایان دهند و علیه اهانت کنندگان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام بپا خیزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha