شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاطمیان

 حوزه حجت الاسلام فاطمیان امروز در جمع ائمه جماعات اقبالیه گفت: تمسخر و توهین به عقاید دیگران به هر شکلی در همه جوامع محکوم و مذموم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امروز در جمع ائمه جماعات اقبالیه ضمن محکوم نمودن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) گفت: هیچ دینی مانند اسلام و هیچ کتابی مثل قرآن و هیچ کسی مانند حضرت محمد(ص) تعامل، همبستگی و همکاری و پرهیز از دشمنی و اختلاف پراکندگی توصیه نفرموده است.

امام جمعه اقبالیه افزود: پیامبر اسلام (ص) سبک زندگی خاص خود را داشت و چه خوب است که ما نیز با سرمشق گرفتن از سیره نبوی به زندگی خود رنگ و بوی الهی ببخشیم که مورد پسند خدا و خلق خدا باشد و در کنارش خودمان نیز آرامش را تجربه کنیم

وی ادامه داد: سیره پیامبر(ص) بهترین الگو برای انسان ها جهت خروج از حیوانیت و رسیدن به رشد و تعالی است. سیره عبادی، رفتاری، اخلاقی و سیاسی پیامبر سرمشق خوبی برای زندگی در تمام ابعاد از جمله بعد اخلاق در خانه و تربیت فرزند است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خداوند متعال بر اساس علم بی پایان و حکمت بالغه خود راه سعادت و برنامه خوشبختی و رسیدن انسان به کمال را شایسته اش، را توسط پیامبران عظیم الشان و از جمله  پیامبر اکرم(ص) به مردم ابلاغ فرمود. 

حجت الاسلام فاطمیان اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم(ص) را مجکوم و عنوان کرد: تمسخر و توهین به عقاید دیگران در همه جوامع محکوم و مذموم است و توهین به ادیان الهی گناهی نابخشودنی است.

وی اظهار کرد: کینه‌توزی و دشمنی خفاشان جهالت نسبت به نور حقیقت یک امر تازه ای نیست. دشمن بارها تلاش کرده با ابزار و هجمه رسانه‌ای حقانیت اسلام را زیر سؤال ببرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha