پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید روحیه بسیجی در بین مردم تقویت شود، زیرا داشتن روحیه بسیجی خود می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مجمع عالی بسیجیان کردستان که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: تقوا، ولایتمداری، روحیه انقلابی و... از ویژگی های بارز یک بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: اخلاص و تجلی دین در اسلام، انقلاب و نظام واقعیت پیدا کرده و انسان‌ها باید برای حرکت در مسیر عبودیت خداوند مقام، مال، و نفسانیت خود را بدهند.

وی اظهار کرد: هدف همه ما به ویژه بسیجیان خدمات به جامعه و نظام می باشد، لذا باید روحیه بسیجی در بین مردم تقویت شود، زیرا داشتن روحیه بسیجی خود می تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در بخش دیگری از سخنان خود به مزیت ها و زیان های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز بحث فضای مجازی به اندازه اصل انقلاب اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: فضای مجازی مضراتی داشته و جوانان در معرض این تهدید قرار گرفته، اما می‌توان از فواید آن به‌عنوان یک ظرفیت استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان به برخی از برنامه های خود در این خطه اشاره کرد و بیان داشت: رویکرد بنده در کردستان رویکردی فرهنگی خواهد بود، لذا از برگزاری جلسات برای شناسایی آسیب‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت و فواید فضای مجازی به صورت منظم استقبال می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha