پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تاکید بر این که نگاهم به شیعه و سنی براساس اصل برادری و برابری است، گفت: در ایران همه اقوام و مذاهب زیر چتر ولایت با صورت مسالمت آمیزی در کنار هم زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دوشنبه شب با مسوولان دفاتر شورای نگهبان در استان کردستان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدار اظهار داشت: شورای نگهبان به عنوان رکن اصیل انقلاب اسلامی شناخته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: با این وجود باید اذعان کرد که شورای نگهبان در برخی از دوره های مورد بی مهری قرار گرفته است، اما با وجود این ناملایمتی ها این شورا در طول عمر انقلاب اسلامی در برای انواع دسیسه های دشمنان ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان ادامه داد: یکی از بزرگترین و خطرناک ترین توطئه های دشمنان علیه شورای نگهبان در سال ۸۸ روی داد، در آن زمان دشمنان اتهامات زیادی علیه شورای نگهبان با ملتهب کردن وضعیت جامعه مطرح کردند و همین امر باعث ایجاد یک جو روانی در جامعه گردید و همه دیدیم که چه خسارت هایی به کشور وارد آمد ولی با این وجود رهبری حکیمانه امام خامنه ای تمامی این دسیسه ها را خنثی کرد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت عدالت و انصاف در زندگی هر انسانی بیان کرد: در ایران همه اقوام و مذاهب زیر چتر ولایت با صورت مسالمت آمیزی در کنار هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی اظهار کرد: نگاهم به شیعه و سنی در استان کردستان یکسان و براساس اصل برادری و برابری است و هیچگاه نگرش قومیتی و مذهبی نداشته و ندارم و در دسته‌بندی‌های جناحی قرار نخواهم گرفت.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سیلقه و نظر وسیله ای برای پیشرفت است، عنوان  کرد: نگاه‌ ما به مسائل کردستان مساله محور خواهد بود و بی شک در تصمیم ‌گیری‌ها هرگز براساس خواسته شخصی عمل نمی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha