پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست امام سجاد(ع)

حوزه/ ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع)، از سلسله نشست های کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با پخش پیام صوتی حضرت آیت الله علوی‌گرگانی و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سیدالعابدین علیه السلام» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با پخش پیام صوتی حضرت آیت الله  علوی گرگانی و آیت الله اعرافی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ضمن تجلیل و تقدیر از برگزار کنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(ع) گفتند: تمسک به دامان اهل بیت(ع) موجب نجات انسان در دنیا و آخرت است و شک نکنید که ولایت اهل بیت(ع) جهانی خواهد شد.

خاطرنشان می شود کنگره بین المللی امام سجاد(ع) برای دهمین سال پیاپی در عرصه بین المللی و همچنین در سطح کشور برگزار می شود که قرار است اختتامیه آن دوشنبه ۲۴ شهریور مصادف با ۲۵ محرم الحرام در تهران و با حضور دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.

در همین راستا عصر یکشنبه ۲۳ شهریور ششمین نشست بزرگداشت مقام شامخ حضرت سیدالعابدین علیه السلام در قم برگزار شد

گفتنی است، این نشست با حضورآیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی نماینده محترم ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد.

دکتر سهیل اسعد محقق و اندیشمندی از آرژانتین، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی استاد درس خارج فقه و اصول  از سخنرانان دیگر این مراسم بودند.

تجلیل  از تعدادی از خادمین صحیفه سجادیه و تعدادی از خانواده های شهدای غیر ایرانی مدافع  حرم از برنامه های دیگر این نشست است.

لازم به ذکر است کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با محوریت استان هرمزگان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha