پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه علمیه شهید مطهری تنکابن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن گفت: فعالیت‌های بانوان نسبت به انقلاب کمتر از آقایان نبوده است و در این راستا حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور به‌عنوان مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعال، پیشگام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، خانم کبری طبری در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع مسئولین، خیرین، طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مطهری و مرکز تخصصی زینب کبری(سلام‌الله علیها) تنکابن بیان کرد: دشمنان اسلام به‌خصوص آمریکا در جنگ نرم باهدف از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش‌های گسترده‌ای را انجام داده و از طرق مختلف به‌ویژه فضای مجازی با راه‌اندازی کانال‌های گوناگون و ایجاد شبهات دینی، قصد گمراه کردن ملت ها را دارند.

وی اعلام کرد: ما به‌عنوان مسلمان نمی‌توانیم نسبت به مسائل دین بی‌توجه باشیم، البته برای همه این امکان فراهم نیست که متخصص در مسائل دینی شوند، به همین دلیل در صدر اسلام پیامبر اعظم(ص) مسائل شرعی و احکام الهی را برای مردم تبیین کرده و بعد ایشان امامان معصوم(ع) این مسئولیت را عهده‌دار بودند و در عصر غیبت کبری نیز این وظیفه بر عهده عالمان دینی و حوزه‌های علمیه است.

وی با اشاره به دستاورد انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که دستاوردهای فراوانی داشته است که یکی از ارزشمندترین آن‌ها، تشکیل حوزه علمیه خواهران بود که باتربیت و آموزش مسائل دینی به مبلغان و همچنین تربیت بانوان طلبه به‌عنوان فعالان فرهنگی و باهدف ترویج احکام الهی در جامعه، با توطئه دشمنان اسلام مقابله می‌کند.

خانم طبری با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در مورد خدمات خواهران به انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های بانوان نسبت به انقلاب کمتر از آقایان نبوده است و در این راستا حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور به‌عنوان مراکز آموزشی، پژوهشی و فرهنگی فعال پیشگام هستند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha