دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ همایش عزاداری حسینی ویژه طلاب و روحانیون به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام محمد عباس پور، پیش از ظهر امروز در همایش عزاداری حسینی ویژه فرزندان طلاب و روحانیون که در مرکز آموزشی امام هادی(ع) شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه مرکز خدمات حوزه های علمیه برنامه‌های مختلفی در ایام تابستان برگزار کرده است، اظهار داشت: در صدد برگزاری برنامه های بیشتری نیز بودیم که شیوع بیماری کرونا مانع از آن شد.

 وی از برگزاری برنامه های تابستانی مرکز خدمات حوزه علمیه فارس یاد کرد و افزود: زنگ های بهاری تحت عنوان هفت زنگ بود اعم از زنگ قرآن، دعا و نیایش به منظور آشنایی فرزندان با قرآن و دعا و برپایی نمایشگاه از جمله این برنامه ها بود.

مسئول مرکز خدمات حوزه علمیه استان فارس، آموزش مهارت های اولیه از جمله هنر، نقاشی، خوشنویسی را از دیگر برنامه های مرکز خدمات ویژه طلاب و فرزندان آنان برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری روضه های خانگی و سپاه پوش کردن درب خانه ها از دیگر برنامه ها است که در این ایام برگزار شد، حدود ۷۳ نفر آثار در این خصوص به مرکز مدیریت استان ارسال شده بود که ما نیز آن را به ستاد مرکزی ارسال کردیم.

وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام والمسلمین حدائق در خصوص همکاری با مرکز خدمات حوزه علمیه فارس مطرح کرد: از خانواده های طلاب نیز دعوت می کنیم تا فرزندان خود را در مهد کودک گل های مهدوی ثبت نام کنند تا از علوم قرآنی و مهدوی بهره مند شوند.

حجت الاسلام عباسپور در خصوص برنامه های توانمند سازی خانواده های طلاب نیز اذعان کرد: طرح توانمند سازی طلاب به نحو مطلوبی در حال اجرایی شدن است.

گفتنی است، در پایان این مراسم با قرعه کشی به سه نفر از خانواده های روحانیون سفر مشهد اهدا شد، همچنین به هشت نفر دیگر از این افراد هدایای نقدی تقدیم شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha