جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مصفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت، و تسلیم آمریکا در برابر اقتدار جبهه مقاومت، ثمره دفاع مقدس دیروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در نشست کار گروه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت:  فضا و میدان دفاع مقدس متفاوت تر از دیگر دوران هاست و دلیل آن نیز حضور عاشقانه رزمندگان با هدف دفاع از میهن با ایثارگری و گذشت از جان و مال خود  در جبهه ها بوده است.

وی افزود: به برکت خون شهدا است که تا کنون توانسته ایم افتخاراتی را در سطح جهانی در زمینه علمی، دفاعی و امنیت کسب کرده ایم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت رادمردانی است که عظمت و عزت و استقلال و آزادی را به ارمغان آوردند، لذا یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم زنده و پویا است.

وی ادامه داد: ما امروز مدیون افرادی هستیم که با دلاوری و جانفشانی خودشان امنیت و آزادی را به ما هدیه دادند.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی، تشکیل جبهه مقاومت، و تسلیم آمریکا در برابر اقتدار جبهه مقاومت، ثمره دفاع مقدس دیروز است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس و توطئه جنگ تحمیلی سبب احیاء اسلام و تبلور فرهنگ جهاد برای مقابله با دشمنان اسلام شد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس دارای ویژگیهای ممتازی بودند و با باور و اعتقادات دینی در مناطق عملیاتی حضور یافته و افتخاراتی بس عظیم آفریدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha