شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محسن مسعودیان راد - امداد سمنان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان سمنان مددکاران و مشاوران اجتماعی را بازوی اجرایی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواند و تصریح کرد: این افراد با حضور در خانواده‌های هدف و لمس کردن مشکلات به ارائه راهکار می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، در دوره تربیت همیار خانواده که با مشارکت جبهه فرهنگی (قرارگاه تحول اجتماعی)، کمیته امداد، بهزیستی، قرارگاه شهید شاطری و با حضور مددکاران و مشاورین برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران حوزه مددکاری و مشاوره اظهار کرد: در حوزه مددکاری مرتبط با خانواده‌های نیازمند نخستین مددکاران پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) بودند که نسبت به این قشر از جامعه توجه ویژه‌ای داشتند و به تعبیری ما امروز در مسیر این بزرگان حرکت می‌کنیم.

وی جایگاه مددکاران به‌عنوان احیا گران اجتماع موردتوجه قرارداد و گفت: مددکاران با حضور در منازل تحت حمایت جامعه هدف، مشکلات را از نزدیک لمس می‌کنند و با ارائه راهکار لازم در پی برطرف کردن مشکل اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه در حوزه فقر قبل از برطرف کردن مشکل فقر مالی باید در پی برطرف کردن فقر فرهنگی گام برداشت، خاطرنشان کرد: فقر مالی ریشه در فقر فرهنگی دارد.

شایان‌ذکر است، ۳۷ مددکار و ۱۲ مشاوره در کمیته امداد استان سمنان با ارائه راهکارها و گفتمان به کمک خانواده‌ها می‌روند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha