پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی به صورت سرزده با حضور در یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان ضمن مشاهده مشکلات موجود، پای درد و دل ساکنین این منطقه نشست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز به صورت سر زده با حضور در یکی از مناطق حاشیه ای شهر همدان ضمن مشاهده مشکلات موجود، پای درد و دل ساکنین این منطقه نشست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ساکنین منطقه کوی فردوس با مشکلات اساسی از جمله نبود وسایل رفاهی، مدرسه، نانوایی و مسجد مواجه هستند، اظهار داشت: از آنجایی که مراجعات و درخواست‌های بسیاری در خصوص رفع مشکلات این منطقه وجود دارد، امروز به اینجا آمدیم تا با مشکلات از نزدیک آشنا شویم با حضور جمعی از مسئولان خواستار رفع سریعتر این مشکلات باشیم.

وی افزود: آنچه در این جا لازم است، همراهی و حضور همه مسئولان در برطرف کردن مشکلات این منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حضور امروز معاون وزیر مسکن و شهرسازی در منطقه کوی فردوس، مطرح کرد: با بازدیدی که امروز انجام گرفت و مشکلاتی که توسط اهالی بیان شد، قرار شد تا عصر امروز با حضور مسئولان مربوطه جلسه‌ای برای رفع هر چه سریع‌تر این مشکلات برگزار شود.

وی با بیان اینکه وعده‌هایی توسط مسئولان برای حل مشکلات این منطقه مطرح شده است، گفت: بنده پیگیر حل این مشکلات هستم و قطعا چند ماه بعد هم دوباره به اینجا سر خواهم زد تا میزان عملیاتی شدن این وعده‌ها را مشاهده کنم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: خواهشی که از همه مسئولان داریم این است که اگر وعده‌ای به مردم می‌دهید به موقع آن را انجام دهید، چرا که انجام به موقع این کار، می‌تواند زمینه ساز ایجاد اعتماد در بین مردم باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر انجام کاری شدنی نیست، مسئولان نباید برای انجام آن وعده دهند، خاطر نشان کرد:  شایسته یک مدیر نیست که اگر در جمعی حاضر بودیم وعده‌هایی را بیان کنیم، اما پس از گذشت چند سال هیچ کدام از آنها عملیاتی نشود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه برخی مشکلات موجود در این منطقه ناشی از اختلاف بین شهرداری و مسکن و شهرسازی است، مطرح کرد: نباید اختلافاتی که بین ارگان‌ها وجود دارد به مردم آسیب وارد کند.

گفتنی است در این بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان در تماس تلفنی با مدیر کل راه و شهرسازی همدان که به همراه معاون وزیر در حال بازدید از پروژه‌های استان بودند را به این منطقه فراخواند و خواستار رفع هر چه سریع تر مشکلات موجود شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha