جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / بازدید سرزده امام جمعه همدان از منطقه کوی فردوس و رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه

حوزه/ معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به مشکلات اهالی کوی فردوس همدان، گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در استان وظیفه خود می‌داند تا حل شدن کامل مشکل ساکنین کوی فردوس، در کنار آنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، منطقه کوی فردوس در منطقه ۳ همدان، محله‌ای است با ۶۰۰ خانوار و زندگی مدرن آپارتمانی که از کمبود یا بهتر است بگوییم نبود امکانات شهری و خدمات شهرداری رنج می‌برد.

در اواخر شهریور امسال بود که پس از درخواست های مکرر اهالی منطقه کوی فردوس برای رسیدگی به وضعیت منطقه توسط مسئولان استانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان با حضور در بین ساکنان منطقه کوی فردوس، از شهردار و مدیر کل شهرسازی استان خواست تا با همراهی او به مشکلات و درد و دل‌های مردم گوش دهند و به آنها رسیدگی کنند.

اما هفته پیش و قبل از شروع خطبه‌های نماز جمعه همدان یکی از اهالی این منطقه با اعتراض به عدم رسیدگی مسئولان به وعده‌های خود در رابطه با منطقه کوی فردوس، از امام جمعه همدان خواست تا بار دیگر از مسئولان مربوطه حل شدن این مشکلات را مطالبه کند.

امام جمعه همدان نیز در خطبه‌های این هفته خود در واکنش به اعتراض و درخواست این شهروند گفت: "لازم است مسئولان استان به وعده‌هایی که در خصوص مردم ساکن کوی فردوس داده‌اند عمل کنند و هر چه سریعتر مشکلات موجود را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید دود اختلافات دستگاه‌ها به چشم مردم برود، مطرح کرد: اگر گاهی مردم اعتراض می‌کنند، حق دارند و ما موظف هستیم حرف این مرد را بشنویم و با درد آنها همراهی کنیم و در این رابطه نیز با وجود آنکه حتی معاون وزیر نیز به این جا آمد، منتظر هستیم تا با رسیدگی به مشکلات هر چه سریعتر شاهد برطرف شدن آن باشیم. "

برای بررسی وضعیت آخرین وضعیت رسیدگی به این مشکل به سراغ مسلم مخفی، معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان رفتیم و با او همکلام شدیم.

مشاور رسانه‌ای امام جمعه همدان با بیان اینکه اهالی کوی فردوس با مشکلاتی همچون نبود مراکز خرید روزانه، وسایل ایاب و ذهاب و روشنایی لازم در معابر و خیابان‌ها روبرو هستند، اظهار داشت: این پروژه که جز پروژه‌های مسکن مهر محسوب می‌شود، با مسائلی بین راه و شهرسازی و شهرداری همدان برخورد کرده که نتیجه آن ایجاد این گونه مشکلات شده است.

وی با اشاره به بازدید میدانی امام جمعه همدان از منطقه و گفت‌وگو با ساکنین، مطرح کرد: عصر همان روز جلسه‌ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی و نماینده ساکنین برگزار شد و در آن تاکید شد تا اقدامات لازم برای حل مشکلات موجود با فوریت انجام شود اما تا به حال متاسفانه اتفاق خاصی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:
بازدید سرزده امام جمعه همدان از کوی فردوس/ وعده های مسئولان به مردم اجرایی شود

معاون ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد اقامه نماز با دعوت از یک خیر برای ساخت مسجد در منطقه، ورود خوبی داشتند که علیرغم برگزاری جلساتی با مسئولان مربوط، هنوز اقدام خاصی انجام نشده است.

وی به اعتراض یکی از ساکنین این منطقه در نماز جمعه همدان اشاره کرد و اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان در همان خطبه به مسئولان استان تذکر داد و از آنها خواست به تعهدات خود در خصوص ساکنین منطقه کوی فردوس عمل کنند.

مخفی اظهار کرد: فردای همان روز، یعنی در اولین روز کاری هفته، نامه‌ای از طرف نماینده ولی فقیه در استان خطاب به استاندار همدان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تنظیم شد و در آن با ذکر مشکلات و درخواست‌های موجود ساکنین، از آنان خواسته شد به صورت جدی به مشکلات مردم این منطقه رسیدگی کنند و در جهت رفع آن قدم بردارند.

وی با تاکید بر اینکه دفتر نماینده ولی فقیه در استان پیگیر رفع مشکلات مردم و مطالبه آن از مسئولان است، مطرح کرد: دفتر نماینده ولی فقیه در استان این موضوع را وظیفه خود می‌داند که تا حل کامل مشکل ساکنین کوی فردوس، در کنار مردم عزیز این منطقه باشد و از تمام توان و ظرفیت خود برای آسایش و آرامش شهروندان استفاده نمایند.

گفتنی است، پس از تذکر نماینده ولی فقیه در استان، فرماندار و جمعی از مسئولان، اقدام به بازدید از این منطقه کرده و برای رفع مشکلات قول مساعدت داده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha