شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در نشست هئیت اندیشه ورز ائمه جمعه و جماعات، گفت: هرمزگان در سردرگمی فرهنگی است و با تنظیم سند چشم انداز فرهنگی، نقش آینده فرهنگی استان قابل قبول دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، نشست هئیت اندیشه ورز ائمه جمعه و جماعات، عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان، به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان برگزار شد.  

در ابتدای این جلسه، طلاب به بیان دغدغه‌های فرهنگی اجتماعی خود پرداختند و سپس نماینده ولی فقیه در استان از سازمان بسیج طلاب بابت برگزاری منظم نشست ها هئیت اندیشه ورز  در چند سال گذشته تقدیر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان کرد: قطعا این جمع می تواند دست مایه خوبی برای دوستان باشد که از نظریاتشان در اتاق های فکر دفاتر نمایندگی ولی فقیه استفاده شود.

وی در خصوص شورای فرهنگ عمومی استان خاطر نشان کرد: استان در سردرگمی فرهنگی است و با تنظیم سند چشم انداز فرهنگی، نقش آینده فرهنگی استان قابل قبول دیده شده است.

عبادی زاده افزود: این سند خط مشی و نقشه راه را برای ما روشن می کند و یکی از متولیان این سند حوزه های علمیه هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین، گفت: بنده روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۴ وقتم را در دفترم اختصاص به دیدار طلاب داده ام.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha