پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامبر اسلام

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عصر حاضر دوران افول بت‌پرستی مدرن و گسترش بیداری اسلامی در جهان است و هراز چند گاهی توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه و آله و سلم، برای تکمیل جورچین استراتژی اسلام هراسی طراحی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از آذربایجان‌غربی، فاطمه ابراهیمی، امروز در مراسمی با عنوان "پنجه بر چهره خورشید" که به صورت مجازی در مدرسه علمیه الزهرا (س) خوی برگزار شد، با بیان این‌که مردم مکه از روزی که پیامبر ندای آزادگی و قید از بندگی غیرخدا را را سر داد، با ایشان دشمنی کردند، اظهار داشت: مشرکین انواع حربه‌ها را به کار گرفتند تا شاید حضرت را از ادامه مسیر منصرف و یا حداقل دیگران را از پیوستن به آیین پیامبر(ص) پشیمان کنند، اما ندای اسلام هر روز بیشتر از دیروز طلوع کرد.

وی ادامه داد:  توهین، یکی از اولین و مستمرترین عادت‌های سیاه مایگان تاریخ در برابر پیامبر اخلاق و رحمت بوده است، اما به فضل الهی تهمت‌ها نه تنها تاثیری نداشت، بلکه هربار عده‌ای را نسبت به شناخت حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم و دین اسلام با انگیزه تر کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌غربی افزود: همان طور که قرآن کریم درباره تلاش دشمنان اسلام برای از بین بردن اسلام می‌فرماید "یرِیدُون لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ" آنها می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند، اما خدا جز این نمی‌خواهد که نور خویش را کامل کند هرچند کافرون ناخشنود باشند.

وی تصریح کرد: عصر حاضر دوران افول بت‌پرستی مدرن و گسترش بیداری اسلامی در جهان است و هراز چند گاهی توهین به ساحت مقدس پیامبراعظم صلی الله علیه و آله و سلم، برای تکمیل جورچین استراتژی اسلام هراسی طراحی می‌شود.

ابراهیمی اظهار کرد: چنانچه مسلمانان در برابر این اقدام رذیلانه، عکس العمل قاطع و کوبنده نشان بدهند، غرب وحشی، اسلام و مسلمانان را متهم به خشونت می‌کند و اگر در برابر این نوع اقدامات سکوت کنند، یقینا نتیجه‌ای جز جری‌تر شدن دشمن و احساس غربت و ضعف مسلمانان نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: طلابِ مدافع حریم معصومین علیهم السلام بر اساس آموزه‌های نورانی قرآن کریم و قرآن ناطق و بیانات امام علی (ع) که هر کس امر به معروف کند، پشت مومنین را محکم کرده و هرکس نهی از منکر کند، بینی منافقان را به خاک مالیده است، این اقدام سخیف و شنیع را قویا محکوم کرده و اعلام می‌کنند تحت فرمان امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای آماده اند تا عاملان، مباشران و حامیان اینگونه تحرکات را به سزای اعمالشان برساند و در این راه هرگونه هزینه جانی و مالی را با رغبت و افتخار متحمل شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha