پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدارنماینده وزارت دفاع و دفتر راهبدری  با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه بر نقش معاونت تبلیغ بر رصد و پایش نظامات دیگر، ارائه راهکارهای مناسب و اظهار نظر برای انجام فعالیت بهتر در عرصه تبلیغ و رشد و تربیت نیرو تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه  در نشستی با مدیران معاونت تبلیغ حوزه های علمیه ضمن بازدید از بخش های مختلف آن،  در جریان روند فعالیت های این معاونت قرار گرفته است.

مدیر حوزه های علمیه در این نشست، گفت: در شرایطی طرح ها و برنامه های حوزه از جمله درختواره رشته ها به سرانجام رسید که حوزه از نظر بودجه و اعتبارات در وضعیت خوبی قرار نداشت، این به ثمرنشستن برنامه ها نشانگر جهادی بودن فعالیت نیروهای این مرکز است.

تقویت نگاه کلان راهبردی ستادی معاونت تبلیغ

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، بر تقویت نگاه کلان راهبردی ستادی تأکید و افزود: باید طوری تلاش و برنامه ریزی کرد که همه نظامات آموزشی حوزه کمک رسان امر تبلیغ باشد و در عین حال بحث تبلیغ  در مسائل کشور بروز و ظهور داشته باشد.

وی بر نقش معاونت تبلیغ بر رصد و پایش نظامات دیگر، ارائه راهکارهای مناسب  و اظهار نظر برای انجام فعالیت بهتر در عرصه تبلیغ و رشد و تربیت نیرو تأکید کرد و اظهار داشت: براساس نگاه کلان و راهبردی، باید معاونت تبلیغ با نهادهای مختلف حوزوی در ارتباط باشد و بر نقش راهبردی و هم افزایی با سایر معاونت ها بیفزاید؛ بر همین اساس نظامات کلان ارتباطی تبلیغ طراحی شود.

مأموریت های معاونت تبلیغ در دوره جدید مدیریتی

آیت الله اعرافی با اشاره به مأموریت های جدید این معاونت افزود: از جمله مسائلی و مأموریت هایی که نباید از سوی این معاونت مورد غفلت قرار گیرد، تعامل با مراکز استانی و پایه ریزی رشته های تبلیغ، مراقبت از سایر رشته ها، توجه به بحث مهارت ها در عرصه تبلیغ و راه اندازی درختواره مهارت های تبلیغی، استعداد یابی هنری و اجرای دوره های عمومی برای سطح یک و دو و تربیت مبلغ در بحث هنر، برگزاری دوره های ویژه در بحث هنر و در همین رابطه شناسایی مبلغین در بحث هنر، توجه به بحث آمایش و نقش معاونت تبلیغ در این بحث، افزایش نقش ستاد راهبری و... است.

مدیر حوزه های علمیه، فعال شدن شورای تبلیغ، ارتباط خوب با ارباب رجوع، باز سازی نرم افزار سماوات، حمایت از گروه های طرح امین، هجرت و...، توجه به بحث مهارت افزایی، اخلاقی، سلامت و... نیروها  را از دیگر مأموریت های این معاونت در دوره جدید مدیریتی برشمرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود دلبری IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
    0 0
    ازلحاظ مالی خانواده ام خیلی درمضیغه اگرامکانشم کمکم کنبد