جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست معاونت تبلیغ با آیت الله اعرافی

حوزه/ سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در بازدید آیت الله اعرافی از این معاونت براهتمام انجام مأموریت های محوله از سوی مدیریت حوزه های علمیه تأکید و آن را برای رشد امر تبلیغ و فراگیر شدن مسئله فرهنگی ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، سرپرست معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه در بازدید آیت الله اعرافی  مدیر حوزه های علمیه از بخش های مختلف این معاونت که در ساختمان دارالولایه برگزار شد، بر اهتمام انجام مأموریت های محوله از سوی مدیریت حوزه های علمیه تأکید و آن را برای رشد امر تبلیغ و فراگیر شدن مسئله فرهنگی ضروری دانست.

وی توجه به امر تبلیغ، ارتباط قوی تر وبهتر با مراکز و نهاهای تبلیغی و جهادی و همفکری با ۳۰۰ نیروی جهادی، راه اندازی شورای اندیشه ورز تبلیغ، فعال شدن عضویت نیروهای جهادی تبلیغ در شورای  اندیشه ورز تبلیغ، هم فکری و هم افزایی با مبلغین، تقویت نرم افزار سماوات، همکاری با روحانیون موفق در عرصه تبلیغ جهادی، هم فکری با مجمع نمایندگان طلاب، ابلاغ طرح آمایش برای همفکری بیشتر، برگزاری جلسات متعدد، فعال شدن ستاد عفاف و حجاب و مسجد ... از جمله برنامه های محوله مدیریت جدید این معاونت برشمرد.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha