جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام سرایی، با تاکید بر ضرورت انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه، گفت: امروز دشمن در فضای مجازی علیه شیعه شبهه افکنی می‌کند، این در حالی است که تاکنون یک پایان‌نامه با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی نوشته نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، در جمع طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند، گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۲۰ سال گذشته ۲۲ سخنرانی با موضوع روحانیت داشتند که ۱۰ انتظار از حوزه‌های علمیه بیان کرده‌اند.

وی، انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه را از رسالت‌های این نهاد دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که سرویس‌های اطلاعاتی نیز نتوانستند بروز و ظهور آن را پیش بینی کنند؛ این انقلاب به دست به رهبری امام خمینی به سرانجام رسید و باور به خدا، اعتقاد مردم و باور به خود اساس تشکیل انقلاب اسلامی ایران بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: اگر انقلاب اسلامی ۴۰ سال تداوم پیدا کرده به برکت حضور در صحنه مردم است؛ مردم با تمام توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به اینکه استمرار حرکت سریع جامعه بدون حضور روحانیت امکان پذیر نیست، اظهار کرد: انقلابی ماندن و ایفای نقش پررنگ در جامعه اولین مطالبه رهبر معظم انقلاب از روحانیت است.

وی همچنین با تشریح عملکرد روحانیت در دفاع مقدس ابراز داشت: گردان‌های طلاب در دفاع مقدس خط شکن بودند و این نبود که روحانیون تنها قرآن بر سر رزمندگان بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دیروز میدان جنگ سخت بود و امروز با جنگ نرم دشمن مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: دشمن امروز به شدت از ما تلفات می‌گیرد و فضای مجازی قتلگاه همه جوانان شده است.

وی در ادامه بصیرت را لازمه کار روحانیت دانست و تاکید کرد: روحانیت نباید از جامعه عقب بماند و امروز دشمن ایران هراسی و شیعه هراسی را در منطقه تبلیغ می‌کند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به این که جریان و تفکر شیعی لندنی به شدت در کشور فعالیت می‌کند، افزود: سیاست آمریکا تثبیت رژیم صهیونیستی و ایجاد درگیری در دنیای اسلام است.

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه روحانیون به شبهات جوانان پاسخ دهند، تاکید کرد: امروز دشمن در فضای مجازی علیه شیعه شبهه افکنی می‌کند، این در حالی است که تاکنون یک پایان‌نامه با موضوع گام دوم انقلاب اسلامی نوشته نشده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، تهیه نقشه راه و مدیریت متمرکز و بکارگیری مهارت‌های تبلیغی را از دیگر انتظارات رهبر معظم انقلاب از حوزه‌های علمیه برشمرد و گفت: دشمن به دلیل تأثیرگذاری روحانیت و ولایت این همه هجمه علیه آنان برنامه‌ریزی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
    1 0
    سلام بوستان کتاب بک مجموعه ۶جلدی حاوی ۴هزار صفحه درخصوص گام دوم ازاساتید ومحققان دفترتبلیغات اسلامی منتشر کرده است.