جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / امروز می‌خواهند به جوانان القا کنند که دفاع مقدس اشتباه بوده است، در حالی که جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد، لذا باید جلوی تحریف را گرفت، چرا که اگر بر تحریف پیروز شویم بر تهدید و تحریم‌ها پیروز خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند  به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع طلاب و روحانیون که در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) مرند برگزار شد، گفت: روحانیت در سربلندی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته و امروز نیز رسالت عظیمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امروز می‌خواهند به جوانان القا کنند که دفاع مقدس اشتباه بوده است، در حالی که جنگ بر ایران اسلامی تحمیل شد، لذا باید جلوی تحریف را گرفت، چرا که اگر بر تحریف پیروز شویم بر تهدید و تحریم‌ها پیروز خواهیم شد.

امام جمعه مرند عنوان کرد: امروز حتی اگر خارج از مرزهای کشور هم نیاز به دفاع و جنگ باشد آماده حضور هستیم تا از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی در پایان گفت: در ایام سخت کرونا وزارت بهداشت و کادر درمان عملکرد خوبی داشتند، اما برخی وزارتخانه‌ها مانند صمت و جهاد کشاورزی عملکرد خوبی نداشتند و به وظایف خود عمل نکردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha