پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محسن انصاری نیا

حوزه/ با صدور حکمی از سوی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام انصاری نیا، دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان سمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام محسن انصاری نیا، دبیر ستاد امر به ‌معروف و نهی از منکر استان سمنان شد.

متن حکم انتصاب رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به این شرح است:

احترام نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان به موجب این حکم، جناب‌عالی به سمت دبیر ستاد استان منصوب می شوید.

انتظار می رود با همت عالی و با توجه به رویکرد رسانه ای و اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در چهارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و با استفاده از ظرفیت‌ها و به کارگیری امکانات استان در احیای فریضتین منشاء اثر و مثمر ثمر بوده و باعث خوشنودی حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشید.

کاظم صدیقی

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    سلام علیکم مقبول طاعات عبادات میخواستم بدانم دبیر محترم ستاد استان سمنان حاج آقا انصاری نیا ،برای هماهنگی با معاون اجتماعی و رسانه و اطلاع رسانی و نحوه اجرایی برای دبیر«مدیر اجرایی» امر به معروف شهر از دبیر خانه ستاد امر به معروف...شهرستان هیچ اقدامی با اقدام درخواست مذکور صورت نگرفته و لازمه امر میدانم این موضوع اهمیت بسزایی در اعمال اجرایی زیر مجموعه را داشته و اطلاعات و راهکارهای هر چه متأثر تر آن دراجرای فریضتین محسوب میگردد.با احترام و تشکر . مدیر اجرایی امر به معروف و نهی از منکر.دبیرخانه ستاد شهرستانی استان سمنان.