سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ قائم مقام مدیرحوزه های علمیه در امور استان ها گفت: تربیت هزاران مبلغ و اعزام آنان به اقصی نقاط کشور به منظور آگاهی بخشی عموم جامعه یکی از اقدامات ارزشمندی است که حجت الاسلام والمسلمین نبوی نسبت به آن اهتمام جدی داشت و افتخار بزرگی برای خود و همکارانشان رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در آیین تجلیل و تقدیر از سه دهه مجاهدت تبلیغی حجت الاسلام و المسلمین نبوی اظهارکرد: اگر بررسی در صدر اسلام داشته باشیم دو چهره ناب و ارزشمند را خواهیم دید که به زمان خودشان اسلام آوردند و مسلمان ماندن و در زمان هجرت و دشواریها دست از رسالت خود نکشیدند، یکی جناب خُبابه و دیگری جناب ابوذر بود که در راه اسلام و دین جانفشانی کردند و با رعایت اصل مراقبه مجاهدانه پای ارزش های دین ایستادند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین نبوی مجاهدی نستوه و مجاهدی خستگی ناپذیر است، افزود: اگر بخواهم در یک جمله وی را بعد از ۲۵ سال رفاقت و همکاری ترسیم کنم، باید بگویم وی مجاهدی نستوه و مجاهدی خستگی ناپذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی اظهارکرد: من بیش از ۲۵ سال است که با ایشان آشنا هستم و همیشه به حال او غبطه می خوردم، چرا که هیچ ثروتی بالاتر از هدایت نیست و انبیاءالهی ثروتمندترین افراد عالم بودند به جهت نقش هادی که داشتند.

وی ادامه داد: تربیت هزاران نفر مبلغ و اعزام آنان به اقصی نقاط کشور به منظور آگاهی بخشی عموم جامعه یکی از اقدامات ارزشمندی است که حجت الاسلام والمسلمین نبوی نسبت به آن اهتمام جدی داشت  و افتخار بزرگی برای خود و همکارانشان رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با بیان اینکه انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است، بیان داشت: حجت الاسلام والمسلمین نبوی طی این سه دهه و حتی پیش از انقلاب نسبت به دین و آموزه های دینی دغدغه داشت  و پس از انقلاب برگرفته از آموزه های دینی و اهل بیت(ع) نسبت به دستاوردهای انقلاب و احیای امر ولی در حوزه های علمیه تمام تلاش خود را به کار بستند و امروز همه استان ها، شهرها و نقاط کم برخوردار کشور از نعمت تبلیغ و مبلغ دین بهره مند می باشند.

وی افزود: آقای نبوی با حجم بالای کاری که داشت  شجاعانه وارد میدان عمل شد و در همه صحنه ها همچون مجاهدی نستوه، انقلابی و ولایت مدار حضور پیدا کرد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha