پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تاریخ نشان داده است که مسیر نادرست، ظلم، تجاوز و... ماندگار نیست و بی شک ترامپ روزی به سرنوشت صدام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان  کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه سفیران هدایت بیجار، اظهار داشت: تاریخ این انقلاب سرشار از افتخارات است و همین امر باعث تشدید دشمنی های علیه آن شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار  با اشاره به اینکه پیروزی در دفاع مقدس، اعلام عدم مشروعیت حضور آمریکا در منطقه و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی از سوی ایران نشان از قدرت سیاسی و نظامی ایران داشته و دارد، گفت: بعد از پیروزی در یک جنگ فرسایشی هشت ساله، عرصه های جدیدی بر روی دیدگان ملت ایران باز شد و همین نگاه هم در برخی از کشورهای جهان مشاهده گردید و این خود زمینه ساز تزلزل نظام سلطه در جهان شده است.

این استاد حوزه  با اشاره به اینکه ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویی های ابرقدرتها برای جهانیان به یک اسوه تبدیل شده است، افزود: ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴ دهه اخیر به دنیا نشان دادند که می توان با اراده در مقابل دشمنان و زورگویان استوار ایستاد.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: یکی از حقایق جنگ تحمیلی این بود که عامل و آمر آغاز این جنگ صدام نبود، بلکه اربابان وی بودند که او را جلو انداختند تا شاید بتوانند این انقلاب نوپا را ساقط کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تاریخ بارها تکرار می شود و این ویژگی تاریخ است، تاریخ نشان داده که مسیر نادرست، ظلم، تجاوز و... ماندگار نیست و بی شک آمریکایی ها روزی به سرنوشت صدام خواهند رسید.

این استاد حوزوی عنوان کرد: امروز به عینه جهانیان می بینند که هیمنه جهان غرب که به آن می بالید با آن همه ادعا چگونه به لرزه درآمده است و شعارهای دروغینش دیگر خریداری ندارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت با اشاره به اینکه امروز جنگ اراده ها و روایت ها به عرصه آمده است، گفت: اکنون حرف باید جای خود را به عمل بدهد تا با اراده ها بمانند و مدعیان دروغین صحنه را ترک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha