سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام حسینی قزوینی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران گفت: امیدواریم همکاری سازمان اوقاف با حوزه های علمیه همچنان ادامه داشته و در قالب اجرای نیت واقفین خیر اندیش، بیش از پیش هم توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی قزوینی، رئیس موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر(عج) و تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران، در دیدار حجت الاسلام و المسلمین خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، اظهار داشت: خدمات و برنامه ریزی های سازمان اوقاف در خصوص حوزه های علمیه بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

تولیت مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) تهران افزود: امیدواریم همکاری سازمان اوقاف با حوزه های علمیه همچنان ادامه داشته و در قالب اجرای نیت واقفین خیر اندیش، بیش از پیش هم توسعه پیدا کند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه  هم با تمجید از فعالیت های علمی و تحقیقاتی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی به ویژه در پاسخگویی به شبهات وهابیت، تصریح کرد: خدمات حضرتعالی به جهان اسلام و به ویژه جهان تشیع، بسیار ارزشمند بوده و شایسته ستایش می باشد و بنده به نوبه خود از این اقدامات بسیار گرانقدر، تشکر می کنم.

 در پایان این دیدار کتاب «نقد اصول مذهب الشیعه» و همچنین کتاب «قصه الحوار الهادی» که توسط استاد حسینی قزوینی به رشته تحریر آمده است، به حجت الاسلام والمسلمین خاموشی تقدیم شد.

خاطرنشان می‌شود در جلسه مشترک تنی چند از معاونان و مدیران سازمان اوقاف  و امور خیریه هم حضور داشته و به ارائه مباحث مختلف پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha