شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: همکاری و همدلی در میان مجموعه های حوزوی، زمینه ساز برکات و دستاوردهای بسیاری است که باید این همدلی ها و تعامل ها تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، امروز در جلسه نهادهای حوزوی که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در نهادهای حوزوی و دینی استان قزوین در انجام رسالت ها و مأموریت های خود، بر استمرار این جلسات تأکید کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: نهادهای حوزوی استان قزوین از اشتراکات زیادی در مناسبت های مختلف برخوردارند و لازم است یک اتاق فکر قوی با نگاه راهبردی به مشکلات و خلأها برای برطرف کردن آنها صورت گیرد.

وی ادامه داد: از سویی در راستای شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز می‌توان از توانمندی و ظرفیت نهادها و ارگان‌هایی استفاده کرد که در این راستا با اشراف خوب نماینده ولی فقیه در استان، کارهای خوبی را می توان پیش بُرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با بیان اینکه این نشست به منظور سازماندهی نهادهای حوزوی و اینکه چگونه می توانند در کنار هم فعالیت منسجم داشته باشند، برگزار می شود، عنوان کرد: همکاری و همدلی در میان مجموعه های حوزوی زمینه ساز برکات و دستاوردهای بسیاری است که باید این همدلی ها و تعامل ها تقویت شود و در این نشست ها باید ارتقاء ساماندهی حوزوی، ایجاد هم گرایی و بالابردن فعالیت مشترک را مدنظر قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در استان قزوین گروه های تبلیغی خوبی، برای نمونه گروه های صراط و  آیینه ظهور وجود دارند که باید با هم فکری و همراهی نهادهای حوزوی بتوانیم از این گرووها حمایت های مختلفی داشته باشیم، چرا که این گروه‌های تبلیغی به خوبی در ایام کرونا و با همکاری قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین توانستند در امر مبارزه با کرونا  فعالیت های تأثیرگذاری رقم بزنند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha