شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن رحیمی

حوزه/ حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که یاد شهدا برای زنده کردن قلوب است، گفت: شهدا انقلابی واقعی بودند و باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و به مردم انقلابی‌گری را تبیین کنیم و یاد خدا و دفاع از ولایت را با زنده نگه داشتن دین خدا حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام حسن رحیمی، شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای طلبه و روحانی شهرستان ارومیه که در محوطه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به دلایل برگزاری مراسم گرامیداشت شهدا در ایام کرونا، اظهار داشت: یادواره شهدا امسال با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و دلیل اصرار بر برگزاری یادواره‌های شهدا، زنده نگهداشتن یاد شهدا و تذکّر برای خودمان است و می‌توانیم با استفاده از بیانات علما و همرزمان شهدا مایه تذکر به عموم مردم هم باشیم و همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه ادامه داد: اساسی‌ترین دلیل برای برگزاری چنین مجالسی این است که اکنون در زمان حساسی قرار داریم که فشار اقتصادی منافقین را شاد و عده‌ای از مؤمنین را دل آزرده کرده است و تنها چیزی که می‌تواند دلها را زنده کند یاد شهدا است و باید مشی انقلابی و جهادی شهدا در جامعه تبیین شود.

وی با تأکید بر این‌که شهدا، انقلابی واقعی بودند، تصریح کرد: انقلابی‌های واقعی و حقیقی شهدا بودند که دنیازده نشدند و اگر برخی از مسئولین دزدی و اختلاس می‌کنند، مجالس یاد شهدا این نکته را یادآوری می‌کند که انقلابی‌ها شهدا بودند و باید آن‌ها الگو باشند.

حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: امروز ما باید راه شهدا را با روشنگری ادامه دهیم و برای مردم انقلابی‌گری را تبیین کنیم و یاد خدا و دفاع از ولایت را با زنده نگه داشتن دین خدا حفظ کنیم.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha