شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
چلچراغ

حوزه / «چلچراغ هشت» با تجلیل از« مادر چشم به راه » شهید محمدفردوسی ، تقدیراز حبیب خزایی فر، آهنگ ساز فیم ایستاده در غبار، هم عهدی با شهدای گمنام منطقه ۸ با حضور مسئولین فرهنگی، هنری و شهروندان یکشنبه ۶ مهر بعداز نمازمغرب و عشاء به همت فرهنگ سرای گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ویژه برنامه«مادران چشم به راه» با تجلیل از مادر چشم به راه شهیدمحمدفردوسی از شهدای جاویدالاثر منطقه ۸، تجلیل از حبیب خزایی فر آهنگساز فیلم ایستاده در غبار و نیز سخنرانی مهدی امینی رییس دانشکده راهبردی فتح با موضوع جریان شناسی و پرسش و پاسخ به شبهات دفاع مقدس، اجرای نمایش میدانی «حاجب» با موضوع پیام دفاع مقدس به کارگردانی احمد صمیمی، روایت گری و مرورتاریخی دفاع مقدس توسط آقای ترابی نسب در جوار مزار شهدای گرانقدر گمنام منطقه ۸ در بوستان فدک برگزارمی شود.

شهید جاویدالاثر محمد فردوسی بسیجی ۱۷ ساله  مهر ماه سال ۱۳۶۱ برای مقابله با دشمن بعثی و دفاع از میهن اسلامی به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و دیری نپاییدکه بی رحمانه در عملیات مسلم ابن عقیل در سومار توسط نیروهای عراقی به مقام والای شهادت رسید.

حبیب خزایی‌فر آهنگ ساز فیلم ایستاده در غبار ساخت بیش از ۳۰۰ قطعه موسیقی برای مجموعه‌های مستند گروه روایت‌فتح، ساخت موسیقی چندین برنامه تلویزیونی نظیر؛ این شب‌ها، زوم‌کن، آستانه، استوا، ساخت موسیقی مستندهای سینمایی فصل هرس لقمان خالدی، قصه یک مرد به کارگردانی آقایان عطا مهراد و سیاوش جمالی، ساخت موسیقی فیلم داستانی حبیب آقا به کارگردانی آقای محمد حمزه‌ای را در کارنامه هنری خود دارد.

گفتنی است نمایشگاه « یادیاران» با حضور ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی با ایستگاه های مانور تجهیزات نظامی، آتش نشانی، غرفه فرهنگی کتاب با موضوع دفاع مقدس و زندگی نامه شهیدان، ایستگاه فرهنگی با عنوان « هم عهدی با شهدای گمنام منطقه ۸» از بخش های دیگر این برنامه است. بوستان فدک به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، است و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ برای آگاهی بیشتر شهروندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha