چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه قاین

حوزه/ حجت الاسلام رحمانی گفت: رهبری امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع عالی دینی، یکی از نقش های برجسته روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی بود و طلاب و روحانیون با الگو پذیری از ایشان، نقش اساسی در جنگ ایفا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی رحمانی، امام جمعه قاین در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به نقش روحانیون در ۸ سال دفاع مقدس، اظهارداشت: استکبار جهانی جنگ را بر ما تحمیل کرد، تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

وی ادامه داد: رهبری امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع عالی دینی، یکی از نقش های برجسته روحانیت در هشت سال جنگ تحمیلی بود و طلاب و روحانیون با الگو پذیری از ایشان، نقش اساسی در جنگ ایفا کردند.

امام جمعه قاین با اشاره به نقش و تاثیر گذاری رزمندگان طلاب در دفاع مقدس، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای فرمودند"زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، باید در زمینه جنگ نرم طلاب و روحانیون پیش قدم باشند و تلاش خود را برای گسترش فرهنگ  ایثار و شهادت و به ثمر رسیدن تمدن اسلامی دو چندان کنند.

حجت الاسلام رحمانی تاکید کرد: امروز نقش و تاثیرگذاری روحانیون و طلاب در همه عرصه ها بیشتر شده است و اگر این قشر موثر نقش خود را به درستی ایفا کند، اثر بخشی  اقشار مختلف مردم نیز بیشتر خواهد بود.

انتهای پیام / ۱۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha