پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مهدی خاموشی

حوزه /نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از انعقاد تفاهم نامه همکاری با ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، صبح امروز در جلسه ویدیو کنفرانسی مدیران کل اوقاف و امورخیریه و روسای ستاد عتبات عالیات استان های کشور در پاسخ به درخواست مدیرکل اوقاف قزوین در خصوص دخیل بودن ادارات کل اوقاف استان ها در تصمیم گیری و تصمیم سازی های ستاد های عتبات استانی، گفت: انعقاد این تفاهم نامه در سطح کلان، دال بر این تصمیم دارد که ادارات کل با اجرای تفاهم نامه هم در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل باشند و هم شاهد همکاری های موثر فی مابین مطلوب در سطح استان ها باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: شهر قزوین یکی از شهرهای عالم خیز و با قدمت تاریخی است که توانسته افراد زیادی را در حوزه های فرهنگی، علمی و حوزوی به کشور تقدیم نماید.

وی ادامه داد: قزوین جزو استان‌های سرآمد و پیشرو در کشور است که شخصیت‌های بزرگی را در خود جای داده و این چنین غنای علمی و فرهنگی در کمتر نقطه‌ای از کشور به صورت یکجا می‌توان یافت.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشوی بیان کرد: در این خطه از میهن اسلامی علما و فضلای فراوانی پرورش یافته و هریک منشا برکاتی بوده و هستند و ما با افتخار به وجود چنین شخصیت هایی می بالیم.

وی ادامه داد: استان قزوین حضورش در مواکب اربعین پررنگ بوده که جای تقدیر دارد.

مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین هم در این جلسه اظهارکرد: ان شاءالله امیدواریم برابر تفاهم نامه کشوری سازمان اوقاف و امورخیریه و ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ضمن بومی سازی آن همکاری های لازم برای اجرای تفاهم نامه داشته باشیم.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha