چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 921151
۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
چراغ های خاموش

حوزه/ طرفداران شبکه آی‌فیلم در کشورهای فارسی‌زبان منطقه از سه‌شنبه ۸ مهر به تماشای مجموعه تلویزیونی «چراغ‌های خاموش» می‌نشینند.

به‌ گزارش خبرگزاری حوزه، کانال آی‌فیلم ۲ پس از پخش قسمت آخر سریال «ترور خاموش» در ساعت ۱۷ امروز، پخش مجموعه «چراغ‌های خاموش» را از سر می‌گیرد.

«چراغ‌های خاموش» را کاظم بلوچی در سال ۱۳۸۰ در گروه فیلم‌ و سریال شبکه یک سیما ساخته است‌.

مهدی سلوکی، فرامرز صدیقی، رحیم نوروزی، محمد مهدی فقیه، محمدباقر صحرارودی، خسرو احمدی و هایده حائری از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال به‌قلم علی خودسیانی آمده است: بهزاد بیست‌ویک‌ساله است و در خانواده ثروتمندی زندگی می‌کند. پدر و مادرش آنقدر در کار خود غرق‌اند که توجهی به فرزندان خود ندارند. بهزاد دوستان نابابی دارد و دچار مشکلات حاد می‌شود. او که از طرف پلیس تحت تعقیب است با پسر نابینایی آشنا می‌شود و در یک زندگی اجباری با این نوجوان روشندل پی به حقیقت پیرامون خود می‌برد. از سوی دیگر پدر و مادر همدیگر را متهم می‌کنند و خانواده در حال فروپاشی است...

براساس این گزارش، سریال «چراغ های خاموش» از روز سه‌شنبه 8 مهر، ساعت ۱۷ به‌وقت تهران، ۱۸ به‌وقت کابل و  ۱۸:۳۰ به‌وقت دوشنبه از آی‌فیلم ۲ پخش می‌شود.

بینندگان آی‌فیلم۲ می‌توانند تکرار این سریال را در سه نوبت با فاصله‌ شش ساعت تماشا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha