چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عذرخواهی باشگاه کریکت انگلیسی به سبب بی‌حرمتی به بازیکن مسلمان

حوزه/ در جشن پیروزی باشگاه کریکت انگلیسی، فضای مشروب‌خواری و بی‌حرمتی به بازیکن مسلمان در اسکس باعث شد که این باشگاه مجبور به عذرخواهی شده و متعهد شود که کلاس‌های آموزشی تنوع جمعیتی برگزار کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tvnz، پس از شکایت بازیکن مسلمان از یک باشگاه کریکت انگلیسی، این باشگاه متعهد شده است که «درباره تنوع جمعیتی» دوره‌های آموزشی برگزار کند.

این بازیکن مسلمان گفته بود در فضای مشروب‌خواری‌ و محیط نامناسب جشن‌های تیمی باشگاه کریکت اسکس احساس ناراحتی و عذاب دارد و زیاده‌روی‌های بازیکنان را نمی‌تواند تحمل کند.

باشگاه اسکس پس از پیروزی در مسابقات جام باب ویلیس، یک تورنمنت درجه ۱ در انگلیس، در جشن پیروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام مراسم را با الکل اسپری کرده بود. با این حال در تصاویر منتشر شده از مراسم دیده می‌شود که بازیکنان این تیم در حالت نیمه مست هستند و روی سر فیروز خوشی، بازیکن مسلمان و شماره ۱۲ تیم آبجو می‌ریزند درحالی که او سعی دارد از این کار ممانعت کند.

درحالی که این وضعیت صدای رسانه‌های عمومی را درآورده، باشگاه اسکس اعتراض کرده که نتوانسته در جشن‌ها ارزش‌های فراگیر را برآورده سازد و متعهد شده که کارهای بیشتری در این زمینه انجام دهد.

در بیانیه سراسری این باشگاه آمده است: ما زمانی یک تیم متنوع با بازیکنانی از تمامی آیین‌ها، نژادها و فرهنگ‌ها بودیم و کریکت در قلب این جوامع جای داشت. این باشگاه بسیار سخت کار کرده است و همچنان کریکت را برای هر کس و همه به ارمغان خواهد آورد ، و در مورد تنوع جمعیتی نیز آموزش خواهیم داشت، اما برای گسترش دانش مردم و آگاهی بیشتر آنها از تفاوت های فرهنگی ، باید کار بیشتری در ورزش و جامعه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha