چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید علی میرمطلبی

حوزه/مدیر سابق مرکز آموزش های کاربردی حوزه گفت: یکی از دوره هایی که مرکز آموزش های کاربردی حوزه در سراسر کشور برگزار نموده دوره «تربیت مبلغ» می باشد که در بیش از ۷۰ مدرسه علمیه برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی میرمطلّبی در آیین تکریم و معارفه مدیر مرکز آموزش مهارت های کاربردی حوزه  که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری، سرپرست معاونت تبلیغ حوزه های علمیه، در  این مرکز برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز گفت: در طول دوران خدمت بنده در این مرکز درختواره های دانشی مهارتهای کاربردی یکی از کارهای انجام گرفته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در چند جلسه ای که با مدیر حوزه های علمیه داشتیم، توقع  این بود که این مرکز نقش مادر را برای سایر مراکز تبلیغی ایفا کند و بتواند آنها را هم از جهت زیرساختی و هم از جهت محتوایی یاری نماید.

مدیر سابق مرکز آموزش های کاربردی حوزه گفت: در این مرکز تاکنون ۸۵ عنوان دختواره دانشی مهارت های کاربردی تنظیم شده که سرفصل های بیش از نیمی از آنها نیز آماده است.

وی اظهار داشت: ما به دنبال این بوده ایم که با مراکز مهارتی حوزوی ارتباط گیری کرده و به آنها خدمات‌دهی کنیم؛ به همین منظور تاکنون ۳۵ مرکز مهارتی در سطح کشور شناسایی شده اند.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه تصریح کرد: استراتژی ما بر سرمایه گذاری در فضای مجازی بوده است؛ در عرض ۴۵ روز توانسته ایم ده هزار نفر کاربر جذب نماییم.

وی گفت: ما خواسته ایم که فضای آموزش مهارت ها را در اختیار مراکز دیگر قرار دهیم و این امر هم به صورت رایگان و هم با ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمطلّبی در ادامه خاطرنشان کرد:تقریباً امکان ارتباط گیری مرکز آموزش های کاربردی حوزه با بیش از ۲۵ سازمان و ارگان رسمی برقرار است.

 وی گفت: در بحث مهارت ها دو نوع مهارت را تحت کارویژه روحانیت و آداب طلبگی تعریف کرده ایم.

مدیر سابق مرکز آموزش های کاربردی حوزه تصریح کرد: دوره های تربیت مربی در حوزه علمیه سفیران هدایت را هم داشته ایم که در استان های مختلف نیز برگزار شده اند؛ دوره های حضوری تربیت مبلغ بالینی نیز در سراسر کشور برگزار شده است.

وی افزود: یکی دیگر از دوره های سراسری ما دوره «تربیت مبلغ» بوده که در بیش از ۷۰ مدرسه علمیه برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرمطلّبی در پایان گفت: در حال حاضر هم دوره ای برای طلاب داوطلب ورود به آموزش و پرورش داریم که هم اکنون در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha