پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اداره رسانه و فضای مجازی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)

حوزه/ دفتر نوجوانان فاطمی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای تکمیل کادر انجمن‌های تخصصی رسانه‌ای خود از میان نوجوانان پسر پایه‌های هفتم، هشتم و نهم در رشته‌های گرافیک، تدوین، جلوه‌های ویژه، عکاسی و فیلم‌‎برداری، صداسازی، سرود، فیلم‌نامه نویسی و نویسندگی عضو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر نوجوانان فاطمی آستان مقدس برای تکمیل کادر رسانه‌ای خود با ظرفیت محدود از میان دانش آموزان پسر پایه‌های هفتم، هشتم و نهم عضو می‌پذیرد.

این دفتر که با هدف تربیت نیروهای رسانه‌ای متعهد و متخصص و تولید کارهای هنری فاخر در واحد کودک و نوجوان اداره خانواده آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تشکیل شده است تولیدات رسانه‌ای خود را در فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی منتشر می‌کند.

گفتنی است: دوره انجمن‌های تخصصی رسانه‌ای دفتر خادمیاران نوجوان در ۶ گروه گرافیک با آموزش فتوشاپ و الستریتور، تدوین با آموزش پریمیر، جلوه‌های ویژه با آموزش افترافکت، عکاسی و فیلم برداری، صدا سازی و سرود و گروه فیلمنامه نویسی و نویسندگی فعالیت می‌کنند.

لازم به ذکر است: تا کنون نزدیک به ۴۰۰ نفر برای این دوره نام نویسی کرده‌اند و ثبت نام آن تا چهارشنبه ۱۶ مهرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت و از میان ثبت نام کنندگان، برای هر گروه ۱۰ نفر انتخاب خواهند شد؛ علاقه‌‍ مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به مسیر اینترنتی javaneno.amfm.ir/sabkhadem مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha