شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ بازدید اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین از خبرگزاری حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: با توجه به نیاز طلاب و همین طور علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه، ویژه نامه ای با عنوان «در مسیر نَفر» از سوی رسانه رسمی حوزه تهیه و تنظیم شده است تا تمام نکات مرتبط با سیر علمی و بایسته های مسیر طلبگی را برای مخاطبین شرح دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال و اعضای هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فعالیت های جغرافیایی رسانه حوزه، گفت: رسانه رسمی حوزه نه تنها توانسته است به استان های مختلف کشور برود، بلکه ارتباط خوبی با حوزه ی علمیه نجف نیز برقرار نموده و اخبار و گزارش وقایع آنجا را نیز پوشش می دهد و منتشر می نماید.

وی گفت: مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه در کنار کار خبرنگاری و ارائه ی تحلیل های خبری متعدد به مخاطبین خود، ویژه نامه هایی هم تنظیم و منتشر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین برته اظهار داشت: یکی از ویژه نامه هایی که در رسانه رسمی حوزه کار شده با موضوع سیره ی استاد بزرگ حوزه علمیه علامه سید محمدحسین طباطبایی بوده که به ویژگی های اخلاقی این استاد فقید و افتخار حوزه در زندگی شخصی و اجتماعیشان پرداخته است.

وی افزود: برای تنظیم این ویژه نامه از خانواده و شاگردان این عالم بزرگ جهان تشیع مصاحبه گرفته شده است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه گفت: ویژه نامه مهم دیگری که از سوی رسانه ی رسمی حوزه منتشر شده در موضوع سیره مرحوم آیت الله العظمی بهجت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز طلاب و همین طور علاقه مندان ورود به حوزه های علمیه ویژه نامه ای با عنوان «در مسیر نفر» هم از سوی رسانه رسمی حوزه تهیه و تنظیم شده است تا تمام نکات مرتبط با سیر علمی و بایسته های مسیر طلبگی را برای مخاطبین شرح دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha