پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه بخش بهمن ابرکوه

حوزه/ دولت انگلیس کارنامه سیاهی نزد مردم ابران دارد و دو جاسوس معلوم الحال چگونه آزادانه در کشور ما سفر می کنند؟ باید مشخص شود که حضور سفیر انگلیس و دانمارک در یزد با چه هدفی انجام شد؟ انگلیس تاکنون جز خیانت و فتنه سازی چیزی برای کشور ما نداشته است مسئولین امنیتی پاسخ بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در خطبه های امروز نماز جمعه مهردشت با اشاره به مسئله جنگ اقتصادی و راه‌های مقابله با آن، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سال ۸۶ فرمودند برنامه دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی، جنگ روانی،  مقابله با پیشرفت و اقتدار علمی کشور است. 

امام جمعه مهردشت تصریح کرد: هدف نهایی آنها این است که با ایجاد اختلاف در سیستم اقتصادی کشور، سپس ایجاد ناامیدی در مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان، نظام را مجبور به عقب نشینی کنند.  

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه راه حل مشکلات کشور اینجا هست نه کاخ سفید، افزود: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی دغدغه مردم ما شده و خیلی از خانواده‌ها دچار مشکل هستند، گرانی، تورم و عدم نظارت بر بازار بیداد می‌کند. در این میان عده ای ریشه همه مشکلات کشور را مربوط به سیاست‌های آمریکا می‌دانند در حالی که بارها مقام معظم رهبری فرمودند که حل مشکلات کشور در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور است.

وی تصریح کرد: بیشتر مشکلات به جهت مدیریت های ضعیف، بی حال، ناامید، غیر انقلابی و بی تحرک است. لذا امروز جریان تحریف آدرس غلط به مردم می دهد که راه حل مشکلات، کشور آمریکاست در حالی که این غلط است راه حل مشکلات در داخل کشور است. 

خطیب جمعه مهردشت در رابطه با جنگ روانی دشمن، گفت: چهل و پنجمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، دوم مهر تشکیل شد و۴۷ کشور آن را امضا کردند و ایران را به نقض حقوق بشر متهم کردند که این جنگ روانی است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: استکبار جهانی برای تغییر محاسبات و رفتارهای مسئولان و مردم ایران، پرونده هایی را درست کرده است که به فراخوان زمان و شرایط، از آن به عنوان اهرم فشار روانی علیه جمهوری اسلامی استفاده کند و امروز پرونده حقوق بشر را در دستور کار خودشان قرار داده اند.

وی در رابطه با جنگ جمعیتی، اذعان کرد: خطرناک ترین حربه دشمن این است که تلاش می کنند جمعیت کشور رو به کاهش برود و در 30 سال آینده جمعیت کشور ما نصف و یک جمعیت پیر باشد تا بتوانند به اهدافشان برسند. دولت باید برای تولید نسل و فرزند آوری به مردم و خانواده ها کمک کند و نگاه ویژه ای به این مسئله داشته باشد.

امام جمعه مهردشت در مورد اهداف سفر سفیر انگلیس به یزد، خاطرنشان کرد: دولت انگلیس کارنامه سیاهی نزد مردم ابران دارد و  دو جاسوس معلوم الحال چگونه آزادانه در کشور ما سفر می کنند؟ باید مشخص شود که حضور سفیر انگلیس و دانمارک در یزد با چه هدفی انجام می شود؟ انگلیس تا کنون جز خیانت و فتنه سازی چیزی برای کشور ما نداشته است مسئولین امنیتی پاسخ بدهند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha