پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به حرکت کاروان خودرویی در رروز اربعین، اظهار کرد: زیارت اربعین از طریق سیستم صوتی تمام امامزاده ها، مساجد و بقاع متبرکه پخش خواهد شد تا ندای اربعین به سراسر جهان برسد.

 به گزارش خبرنگار خبر گزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد جواد زهرایی، در نشست خبری اصحاب رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و فعالیتهای برنامه های عزاداری ماه صفر دقت کنند تا خدای ناکرده مورد سوء استفاده قرار نگیرد.

حجت الاسلام زهرایی با اشاره به به برنامه های ابلاغی اربعین از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا بیان کرد: ستاد مقابله با بیماری کرونا که مسئولیت اصلی آن بر عهده معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین است همچنان تأکید جدی دارد که تمامی فعالیتهای مذهبی در ایام صفر به خصوص اربعین  طبق دستورات بهداشتی صورت بگیرد.خوشبختانه این مسئله در ایام برگزاری دهه اول ماه محرم از سوی مسئولین هیأت های مذهبی در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه انجام شدکه جای تقدیر است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به حرکت کاروان خودرویی در رروز اربعین،  اظهار کرد:  زیارت اربعین از طریق سیستم صوتی تمام امامزاده ها، مساجد و بقاع متبرکه پخش خواهد شد تا ندای اربعین به سراسر جهان برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha