جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تهرانی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: مقدمات راه اندازی سطح ۴ مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آران و بیدگل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام تهرانی مدیر حوزه علمیه  خواهران استان قم شامگاه یکشنبه، در دیدار  نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در سطوح دو و سه مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل، گفت: به دلیل وجود ظرفیتی که برای راه اندازی سطح ۴ این مدارس وجود دارد امیدواریم هرچه زودتر عملیاتی شود.

وی با تاکید بر حمایت جدی از مدارس علمیه خواهران منطقه کاشان، افزود: امیدواریم بتوانیم هرچه  زودتر مجوز راه اندازی سطح ۴ مدارس علمیه خواهران شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل را با همکاری جنابعالی از شورای گسترش حوزه علمیه دریافت نماییم.

حجت الاسلام تهرانی، به جلسه ای که در قم با آیت الله نمازی در ارتباط با واگذاری مسئولیت مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل داشت، اشاره کرد و افزود: آیت الله نمازی در این جلسه آمادگی خود را برای واگذاری مسئولیت این مدارس به نماینده ولی فقیه و امام جمعه جدید کاشان اعلام کرد.

وی از برگزاری جلسه ای ویژه ای با حضور مدیران علمیه خواهران سراسر کشور به منظور تجلیل از تلاش های آیت الله نمازی به عنوان موسس حوزه خواهران کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد : در این جلسه ضمن قدردانی از  زحمات آیت الله نمازی، جنابعالی رسما مسئولیت حوزه علمیه خواهران کاشان  و آران و بیدگل را عهده دار خواهید شوید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم خطاب به آیت الله سلیمانی افزود: امیدواریم با حمایت های جنابعالی، حوزه های علمیه خواهران پویا، فعال و بهتری تری را نسبت به گذشته در کاشان و آران و بیدگل داشته باشیم .

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم با اشاره به اینکه مقدمات راه اندازی سطح  ۴ مدرسه علمیه حضرت زینب (س)آران و بیدگل  انجام شده است، خاطرنشان کرد: قطعا امضای فرم سطح ۴  این مدرسه توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در تسریع راه اندازی آن بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha